Aviseringar
Rensa alla

Fråga mig


Ämnesstartare

nöbby:

Oj usch, beklagar verkligen. Hoppas det blir bättre igen samt förblir så, kram på dig.
Ooo, ja det var ett bra val. Måste lära mig att sladda men vi har inte riktigt någon vettig bil för det. Får spara pengar och köpa mig en egen sen. Äh, cykla som är så behagligt, det kanske kan bli inne!

Tack för omtanken du. 

Det skall helst vara lite av en gammal skorv då du inte vill ha någon högteknologisk jävla elektronisk parkeringsbroms plus att du inte vill fulköra allt för mycket med typ en bedåranda jävla Alfa eller något i den stilen. Har cyklat så många mil kors och tvärs i barn/tidiga ungdomen att jag tycker mig ha payat min duesjävlar.

ToxicWithaHintOfSteam:
Något du kan ogilla med vissa människor men inte låter det definera dem

Känner en del människor som kan yttra sig på ett tveksamt vis ibland gällande typ invandring ibland och det kan jag ibland tvingas leva med då dom i regel mest är ointresserade av samhället och bara köper sånt deras farsor sagt till dom, jobbigt när dom är schyssta och roliga i övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bobby Blade:
Finns det nån låt som får dig att tänka på mig? SötRodnar

Har du någonsin ångrat dig under sex o ba dragit därifrån utan att säga ett enda ord? 

Är du en romantisk kille?

Har du varit kär i någon?

Brukar du peta på döda djur som ligger på marken? 🙁

Är du rädd för något?

Tänker alltid på dig när Robert Plant kåtylar i Whole Lotta Love.

Haha nej inte på det viset iaf. 

Kan nog vara ibland men också totala motsatsen.

Ja det har jag.

Det har jag nog gjort någon gång tror jag men inte i regel.

Rädd för min egen glappkäft och för att folk inte förstår varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Tänker alltid på dig när Robert Plant kåtylar i Whole Lotta Love.

åh gu nej RodnarRodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Tack för omtanken du. 

Det skall helst vara lite av en gammal skorv då du inte vill ha någon högteknologisk jävla elektronisk parkeringsbroms plus att du inte vill fulköra allt för mycket med typ en bedåranda jävla Alfa eller något i den stilen. Har cyklat så många mil kors och tvärs i barn/tidiga ungdomen att jag tycker mig ha payat min duesjävlar.

Jovars, helst någon bättre begagnad variant för ett par tusen bara, hehehe. Borde skaffa en sladdbil som man kan göra lite vad man vill med och en fancy Jeep "när jag blir stor".
Haha, happ. Det kanske är helt kört för cyklisterna i Dalarna då, de kommer alltid vara en aning ute.


   
SvaraCitera
Paseo

nu kan jag äntligen fråga

gillar du godis? samt nämn en låt du skäms över att du gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
nu kan jag äntligen fråga

gillar du godis? samt nämn en låt du skäms över att du gillar

Jag har inte köpt godis på ett halvår tror jag. Skäms inte direkt över låtar men jag kan inte riktigt rättfärdiga mitt gillande av Heaven is a place on earth utöver att den är go. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: kass filmjävel

dazed: Savages


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Jo jag såg den jag också, tyckte mer den var en tvåa eller trea, för att vara en Oliver Stonefilm var den riktigt trist. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ritar du?


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

Bästa ölen? Du får bara välja en! Icke!

Vad anser du kort om Black Metal som genre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mroz:
Bästa ölen? Du får bara välja en! Icke!

Vad anser du kort om Black Metal som genre?

Tidigare i tråden skrev jag att Newcastle är den jag "alltid" köper med mig men jag vet inte om det är min favorit egentligen. Iddqd fick mig att dricka jänkaren Liberty Ale förut, den var fan i mig ännu godare om än lite smådyr.  Föredrar i regel olika varianter på Ale iaf. 

Black Metal som genre tycker jag domineras av dryga, ortodoxa genrebögar som utfärdar fatwor mot alla fans och band som inte är "true" nog att shotta mensblod och bränna stavkyrkor. Jag kan dock gilla en del black metal, tex vissa låtar av Burzum och Watain. 

amsi:
ritar du?

Nej, gjorde det hela tiden när jag var yngre, målade och ritade. Morsan har något alster inramat och upphängt fortfarande. Jag kanske borde börja igen även om jag nog är mycket sämre på det idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför slutade du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
varför slutade du?

Hm slutade gradvis, ritade små karikatyrer av vänner ännu på högstadiet men "seriöst" ritande la jag väl ner när jag blev vuxen och började femte klass. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hm slutade gradvis, ritade små karikatyrer av vänner ännu på högstadiet men "seriöst" ritade la jag väl ner när jag blev vuxen och började femte klass. 

Mycket glad

synd


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

Vad har du får årsmodell på Passaten?


   
SvaraCitera