Aviseringar
Rensa alla

Fråga mig


Ämnesstartare

amsi:

Mycket glad

synd

Ja det är nog det, vore faktiskt givande att ha något sådant att pyssla med ibland. Vetifan vad jag skulle rita dock.

mroz:
Vad har du får årsmodell på Passaten?

Det äro en 98 så det är iaf inte ens sådan där råful äldre passat. Den duger till att hetsa på motorvägen medan man vrålar "kraft durch freude" iaf.


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

dazed:

Ja det är nog det, vore faktiskt givande att ha något sådant att pyssla med ibland. Vetifan vad jag skulle rita dock.

Det äro en 98 så det är iaf inte ens sådan där råful äldre passat. Den duger till att hetsa på motorvägen medan man vrålar "kraft durch freude" iaf.

Nice. Funderade på just en -98, kanske skulle kunna sträcka mig till 00(eller när nu faceliften kom), fast det blev en Gölf-jävel istället. Försöker få sålt skiten, men verkar dock svårare än jag befarat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mroz:

Nice. Funderade på just en -98, kanske skulle kunna sträcka mig till 00(eller när nu faceliften kom), fast det blev en Gölf-jävel istället. Försöker få sålt skiten, men verkar dock svårare än jag befarat.

Vafan en Golf borde man väl få såld i dom flesta konjunkturer? Varför vill du bli av med den? Är väl en tämligen bra biljävel?


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

dazed: Vafan en Golf borde man väl få såld i dom flesta konjunkturer? Varför vill du bli av med den? Är väl en tämligen bra biljävel?

Trodde det också fan. Behöver en större bil med lastutrymme. Jo fan, fungerat jävligt bra faktiskt. Är ju inte för inte det är en av den mest sålda bilserien i världen och har en egen klass i storlekssegmentet.
Kan bara rekommendera dessa bilar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mroz:

Trodde det också fan. Behöver en större bil med lastutrymme. Jo fan, fungerat jävligt bra faktiskt. Är ju inte för inte det är en av den mest sålda bilserien i världen och har en egen klass i storlekssegmentet.
Kan bara rekommendera dessa bilar!

Dyraste småbilen också typ... Du kan ju försöka byta dig upp till en golfcombi annars så blir övergången inte så dramatisk. Eller en Caddy? Min släkt är starkt rotad VAG-koncernens bilvärld, så jag har en viss kännedom om de flesta sådana bilar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska inte tänka, bara rita


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
man ska inte tänka, bara rita

Skulle vilja rita i old school-tatueringsstil, hjärtan, ankare, pinuppor - sånt. Det finns väl youtubetutorials kan jag tänka mig men det suger nog bara glädjen ur det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skulle vilja rita i old school-tatueringsstil, hjärtan, ankare, pinuppor - sånt. Det finns väl youtubetutorials kan jag tänka mig men det suger nog bara glädjen ur det hela.

försök att göra det och gör det med din egen stil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

försök att göra det och gör det med din egen stil

Kanske gör det fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Kanske gör det fan

gör det för fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

gör det för fan

Kanske har man ett motiv man kan tatuera in till slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Kanske har man ett motiv man kan tatuera in till slut.

när man är nittio

jag tycker om att rita nakna kvinnor, tror att det är det jag ritat mest under åren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

när man är nittio

jag tycker om att rita nakna kvinnor, tror att det är det jag ritat mest under åren

Typ.

Gött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Typ.
Gött.

har du någon tatuering?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

har du någon tatuering?

Nej, funderar på det.


   
SvaraCitera