Aviseringar
Rensa alla

Fråga mig


Ämnesstartare

dazed: Moderaterna har historiskt sett varit en mörk kraft och är så också idag, men dom gamla moderaterna kunde man iaf respektera dom var inga jävla revionister som försöker gömma sig bakom fernissan "nya arbetarpartiet" osv. Att stå för en sak och göra en annan har annars historiskt sett varit sossarnas paradgren. Mycket bättre att stå för att man är ett arsel tycker jag. När det gäller moderata väljare vet jag inte om dom är egoister eller bara redigt naiva, antar att båda sorterna förekommer.

Har du många fördomar ?


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

dazed:

Dyraste småbilen också typ... Du kan ju försöka byta dig upp till en golfcombi annars så blir övergången inte så dramatisk. Eller en Caddy? Min släkt är starkt rotad VAG-koncernens bilvärld, så jag har en viss kännedom om de flesta sådana bilar.

Joo, det är det minsann!

Letar just nu efter en Volvo 945a Lättrycksturbo. Bra lastutrymmen, stenåldersdesign, men framförallt rätthjulsdrfit! Cool

VAG är bra skit. Volkswagen har alltid vart favoritmärket här också!


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

Har en till fråga, en jävligt kass en, hur lång är du?

Mätte mig nyligen och insåg att jag inte vuxit ett jota typ sedan årskurs 8. Mjeeh,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej, funderar på det.

har du några tankar om vad du vill ha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller du kanske vill ha de du nämnde 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mroz:
Har en till fråga, en jävligt kass en, hur lång är du?

Mätte mig nyligen och insåg att jag inte vuxit ett jota typ sedan årskurs 8. Mjeeh,

Hm jag är ca 180 om jag inte minns helt fel, har ej mätt mig på länge.

djupaste:

Har du många fördomar ?

Såg inte direkt några fördomar i det där inlägget men jag har väl en del fördomar antar jag.

mroz:

Joo, det är det minsann!

Letar just nu efter en Volvo 945a Lättrycksturbo. Bra lastutrymmen, stenåldersdesign, men framförallt rätthjulsdrfit! Cool

VAG är bra skit. Volkswagen har alltid vart favoritmärket här också!

Ja jag hörde att civilpolisen i Stockholm höll fast vid sina robusta 945:or så länge dom bara kunde för att slippa dom mindre kvalitativa 850 och V70-modellerna som efterföljde dom. 

Ja Hitler kunde sin skit.

amsi:

har du några tankar om vad du vill ha?

Hm har funderat på antingen något sånt där old schoolmotiv som jag nämde men också någon variant på bilden jag har som avatar nu då Cash musik har betytt mycket för mig genom åren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det låter bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg mig, Dazed, anser du att det är Borgerligt att ha råd med sina drömmar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Såg inte direkt några fördomar i det där inlägget men jag har väl en del fördomar antar jag.

Skulle du kunna beskriva dig själv som självkritisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Skulle du kunna beskriva dig själv som självkritisk?

Ja.

Gruvan:
Säg mig, Dazed, anser du att det är Borgerligt att ha råd med sina drömmar?

Beror på, ens drömmar kan ju handla om allt från en kvarting Renat och en stunds rast till Beyonce i sängen  och en lyxvilla.


   
SvaraCitera

tror du mänskligheten skulle överleva om en komet kraschade med jorden och rök täckte över atmosfären  i x antal år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe:
tror du mänskligheten skulle överleva om en komet kraschade med jorden och rök täckte över atmosfären  i x antal år?

Nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sett att du skrivit och även lagt upp en bild på dig i samband med fiske. Jag undrar, använder du polariserade solbrillor när du är ute på sjön?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Sett att du skrivit och även lagt upp en bild på dig i samband med fiske. Jag undrar, använder du polariserade solbrillor när du är ute på sjön?

Nej, har tidigare haft sådana dock men jag förbrukar/förlorar brillor i nästan samma takt som jag förbrukar/förlorar hörlurar. 


   
SvaraCitera

varför tror du att Winston Churchill är en idol bland konservativa? han var minister under en kort tid och tory patiet vann inte efter kriget.


   
SvaraCitera