Vad tror du tatueringen vi pratade om förut skulle kosta? Jag har mina aningar på ett ungefär men skönt att höra någon annan också. Tänk på att det inte ska vara några färger.
Fingerprints:
gud vad spännande! Då borde du börja dyka upp på stockholmsträffar!
Funderar på detta! Tror det hade varit kul att visa upp så som jag är i verkligheten, man kan ju ha en helt annan bild av en människa på nätet.
Fingerprints:
Vad tror du tatueringen vi pratade om förut skulle kosta? Jag har mina aningar på ett ungefär men skönt att höra någon annan också. Tänk på att det inte ska vara några färger.
Runt 3000? Man kan ju alltid fråga om man kan få ett fast pris.
Fingerprints: Det vore kul!
Samtidigt är man ju lite blyg också, det är ju nästan som att träffa ett gäng främlingar men ändå inte. Känns som de flesta känner varandra så väl på träffarna nu
Fingerprints: hmm jaa, typ. Jag la en gissning på 2500
Ja, jag brukar i för sig alltid gissa lite för mycket. Men då blir man positivt överraskad i alla fall! Har du någon speciell tatuerare du går till?
FruLiten: Samtidigt är man ju lite blyg också, det är ju nästan som att träffa ett gäng främlingar men ändå inte. Känns som de flesta känner varandra så väl på träffarna nu
Haha, jag tyckte det kändes som att träffa seriefigurer första gången, typ. Men har aldrig blivit besviken när jag träffat en um:are.
Jo vi är många som känner varandra men vi är verkligen ingen sluten grupp som jag upplever det!
FruLiten: Ja, jag brukar i för sig alltid gissa lite för mycket. Men då blir man positivt överraskad i alla fall! Har du någon speciell tatuerare du går till?
Ja precis! Jo, det är en kille som gjort alla mina andra men han har flyttat till Göteborg och känner mig inte så trygg att gå till någon annan på den studion så ska nog byta helt. Pirrpurr..
Fingerprints: Haha, jag tyckte det kändes som att träffa seriefigurer första gången, typ. Men har aldrig blivit besviken när jag träffat en um:are.
Jo vi är många som känner varandra men vi är verkligen ingen sluten grupp som jag upplever det!
Haha! Kan nästan tänka mig att det kan kännas så. Ni verkar ha det ganska kul ihop så!
Fingerprints: Ja precis! Jo, det är en kille som gjort alla mina andra men han har flyttat till Göteborg och känner mig inte så trygg att gå till någon annan på den studion så ska nog byta helt. Pirrpurr..
Åh där ser man! Jag gjorde min senaste på Crooked moon i Helsingborg, lätt schysstaste studion och artister där. De kommer till Stockholm ibland och gästbesöker erat Crooked Moon.
FruLiten: Haha! Kan nästan tänka mig att det kan kännas så. Ni verkar ha det ganska kul ihop så!
Det har vi!
FruLiten: Åh där ser man! Jag gjorde min senaste på Crooked moon i Helsingborg, lätt schysstaste studion och artister där. De kommer till Stockholm ibland och gästbesöker erat Crooked Moon.
Aight Skönt när man hittat tatuerare man känner sig trygg med.
hur var din högstadietid?
Tror du tatueraren som gjort denna tatuering kan göra en bra Skrållis på min arm?
Birger:
hur var din högstadietid?
Jag minns inte så mycket från min högstadietid. Jag har förträngt delar av mitt liv och tror att lite av den tiden fick stryka med. Men vet att jag mådde väldigt dåligt i de åren, hade en jätteelak pojkvän och skar mig. Var bara miserabel och hatade allt och alla. Skötte inte skolan, vägrade ofta gå dit, gick ut med bra betyg för att lärarna tyckte synd om mig. Jag tror det var någonstans på högstadiet jag drabbades av min depression och kunde inte hantera det på ett bra sätt.
Var bästa vän med en tjej som var ett år yngre än mig, hon fick mig att göra allt dumt man kunde tänka sig att göra i de åldrarna, var även hon som introducerade mig till självvållande smärta. Lättpåverkad. Vilsen.
FruLiten: Jag har förträngt delar av mitt liv och tror att lite av den tiden fick stryka med.
jobbigt. högstadiet brukar vara skit. synd att det var så för dig också 🙁
Fingerprints: Tror du tatueraren som gjort denna tatuering kan göra en bra Skrållis på min arm?
Jag missade att du skrev, dåligt i min egna tråd Svårt att bedöma efter en bild men detta porträtt på hunden ser ju okej ut! Det beror ju lite på vilken stil man vill ha med mera, men du kan alltid gå till tatueraren och diskutera hur du vill att det ska se ut. De flesta (seriösa) tatuerarna brukar säga nej om de känner att de inte klarar av motivet.