Aviseringar
Rensa alla

fråga mig saker

Ämnesstartare

kakakaka:

Mellan vem o vem? Fattar inte dina inlägg:(  blir isola kåt på att sming "sätter mig på plats" lr 

nej jag bara antog att hon roades av ordvalet och det råa tilltalet. men det kanske inte var det hon gillade egentligen.

SvaraCitera
mwo
 mwo

kakakaka:

Jag använder bobbi browns foundationsticka! Älskar den pga den täcker. Flytande foundation blir för oljig och typ konstig. Har provat en tjock som var bra men kmr ej på namnet! Sticka tar slut snabjt känns det som 🙁 så brukar inbilla mig att det är dyrt att använda.

Tack har letat men ej hittat! Gkssar arr jag har glömt den på ngn krogtoa. Har också hållit mig borta från sminlavdelningen sen januari nu så snart är det dags igen! Älskar det egentligen men blir så jävla fattig efteråt. Shoppar du på nätet lr irl? Mycket billigare på nätet me  skulle nog aldrig våga klicka på ngt jag ej provat. Uhhh ångesten

Är den väldigt täckande? Det är typ det jag inte gillar med vissa tjocka foundations. Jag behöver inte täcka så mycket då jag får enstaka finnar då och då och lika gärna kan använda concealer. Får prova Bobbi Brown någon dag, dvs när min från Chanel tar slut eller blir dålig. Det kanske är dyrt om du använder den väldigt ofta.

Vad tråkigt, den har säkert en ny ägare om du glömde den på någon krogtoa. >< Jag blir hög när jag går in på en kosmetikavdelning, så jag förstår dig. Känner du igen dig? Blir inte lika hög när jag ser hur mycket pengar jag har slösat på kosmetika... 
Jag köper hellre saker IRL men om det finns pålitliga sidor som garanterat inte säljer kopior och som dessutom är billigare så testar jag färgen eller produkten i butik om det går och beställer sen. Tumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Du tillhör ngn annan ras!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
"o som jag åtrår dig, trots alla dina skavanker. att jag skulle falla för en jävla pk hora det trodde jag fan inte" lollade weaboo godmodigt medan han förstrött pillade på en negerdocka han inte förmått slänga.

"jävla rasse svin" sjöng isola och gladde sig saligt åt hur hon tappert låtit hjärtat finna rätt väg i livet. de diffusa adverben tilltog och samlaget var snart ett faktum. "jävlar" skrek weaboo och sprutade en vit spärma över hela skärma. "varsågod min lilla jävla nazist pucko" suckade isola tillgivet och smekte sin karl över bröstkorgen. fruktansvärt vackert.

det är väl inte en spåkula du håller i va

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tråkit

SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket e det sämsta däggdjuret 

SvaraCitera