Jag har inte speciellt kul och jag gillar att svara på frågor!
Ni får fråga exakt vad som helst, allt möjligt och jag ska försöka svara så gott jag kan, Fråga på!
Vad lyssnar du på?
vad tycker du om fingerprints?
pepparkaksgubben:
My dreams are her:
Vad lyssnar du på?
Just nu lyssnar jag på "Million voices" och vanligtvis brukar jag lyssna på pop och house.
pepparkaksgubben:
Aldrig direkt pratat eller skrivit med, så jag vet inte 😉
meh9404:
Just nu lyssnar jag på "Million voices" och vanligtvis brukar jag lyssna på pop och house.
Ej hört men house är bra.
Kan du höra skillnad på house och techno?
My dreams are her:
Ej hört men house är bra.Kan du höra skillnad på house och techno?
Nja, är rätt dålig på genrer, men tror jag kan
meh9404:
Nja, är rätt dålig på genrer,
Att hålla reda på jättemånga genres är ju bara nördigt. Tycker att det är allmänbildade att känna till det vanligast förekommande.
Gillar du att åka tåg?
My dreams are her:
Att hålla reda på jättemånga genres är ju bara nördigt. Tycker att det är allmänbildade att känna till det vanligast förekommande.Gillar du att åka tåg?
Jag gillar nördigt 😉
Jag är världens nörd när det gäller allmänbildning, min fritid består av att titta på tusentals dokumentärer och jag fick den 10 timmor långa dokumentären "Life" i julklapp! Älskar djur och natur!
Japp! Fast helst med en medpassagerare
Fråga fler frågor, svarar på allt
vill du helst ha oralsex med en man med delfinpenis eller vanligt sex med en delfin med en manslem
internet:
vill du helst ha oralsex med en man med delfinpenis eller vanligt sex med en delfin med en manslem
Du är fy fan störd... fy fan vad gross... vet inte för jag är så äcklad så kan spy. Sex med djur är typ det värsta som finns. Spyr typ snart. Vill svara för jag lovade, men svår fråga att svara på 😉
Men tar alternativ 2 tror jag. För vägrar suga av det där. Är så äcklad att jag typ får kväljningar...
Varför svarade du inte på det PM:et jag skickade till dig för ett tag sedan?
Ganon:
Varför svarade du inte på det PM:et jag skickade till dig för ett tag sedan?
Minns inte att jag fått ett PM av dig. Vad stod det? Skicka igen