Aviseringar
Rensa alla

fråga till killar

Ämnesstartare

Panda:

Fast det är ju lite som att säga "Vad är godast - Tallkottar eller isglass?" De e klart att man vet ändå! Trots att det är subjektivt.

What nej, det är inte samma sak. Du kan smaka på både en tallkotte och en isglass, du kan inte testa hur det är att ha två kön [shake]

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

What nej, det är inte samma sak. Du kan smaka på både en tallkotte och en isglass, du kan inte testa hur det är att ha två kön

Vilket gör ondast - Att bli sparkad mellan benen eller om någon slår dig på ett bröst å får till det riktigt ordentligt så hela kärteln mosas ihop? ;0[smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Vilket gör ondast - Att bli sparkad mellan benen eller om någon slår dig på ett bröst å får till det riktigt ordäntligt så hela kärteln mosas ihop? ;0[smile]

Va? Nu var det inte bröst och kuk det var fråga om, och det finns inget som heter "kärteln"

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Va? Nu var det inte bröst och kuk det var fråga om, och det finns inget som heter "kärteln"

Sant. Men en jämförelse bara. Såvitt jag har hört gör det ondare att bli slagen på bröstet?

Du får ursäkta min stavning. Jag verkar skriva som jag pratar utan å tänka på det [rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

1. hur känns det att ha 1 kuk??
2. ifall ni har onanerat har ni då någon gång tagit eran kön imot dataskärmen och sackt/tängt oh fuck yeeah o typ gnidit in den så det blev kletigt på skärmen?

1. känns riktigt nice, så kan man hålla på leka med den när man har tråkigt[rolleyes]

2. ah precis gör det hela tiden, skärmen är snart så kletig så att jag knappt kan se vad det står.[rolleyes]

SvaraCitera
Kromet

Först trodde jag TS frågade hur det var att bokstavligen bara ha en(1) penis.. jag var mäkta förvirrad.

Hur känns det att inte ha en penis?

SvaraCitera

1. Det känns skönt[crazy]

SvaraCitera

ennie:

2. ifall ni har onanerat har ni då någon gång tagit eran kön imot dataskärmen och sackt/tängt oh fuck yeeah o typ gnidit in den så det blev kletigt på skärmen?

Ehhh, va?!

SvaraCitera
Ämnesstartare

1; Som att ha en korv mellan benen, typ
2; Ah, varje gång. Ser knappt vad jag skriver längre.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Isola kan inte acceptera det faktum att det är betydligt mer än yttre fysik som skiljer tjejer och killar.

Förstår inte er som orkar dividera med henne.

SvaraCitera
Exner

ennie:

1. hur känns det att ha 1 kuk??

1.bra

2.nej

SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Ja det är både högt och lågt höll jag på att säga.

2. Visserligen kan jag vara ett unikt undantag men flickorna gillar mig, jag behöver inte fantisera.

SvaraCitera
Exner

x_marty:

2. Visserligen kan jag vara ett unikt undantag men flickorna gillar mig, jag behöver inte fantisera.

Du brukar alltså gnida in skärmen med sperma utan att onanera?

SvaraCitera

1. det känns skönt
2. det har jag inte gjort, men det är väldigt skönt att onanera!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Du brukar alltså gnida in skärmen med sperma utan att onanera?

Proceduren är inte särskilt svår att förstå sig på, jag har kvinnor att utöva mitt sexuella behov tillsammans med. Det vill säga, inget tröstrunkande framför datorskärmen.

SvaraCitera