"äcklig du är, dra åt helvete"
ej acceptabelt.
Det är en killgrej. Man skojar med varan och man förväntar sig inga skämt. Att man drar dem för dig kan jag inte förstå att man gör. Vi skämtar runt på skoj men ingen säger något till frugan för ja då är det problem på g. så ett tips antagligen skämtar dem bara så skratta och skit i det eller så gör dem det inte så skrattar du med och skiter i vilket.
isola:
Du skrev "också känt som munsår", vilket är fel.
Gud vad jobbig du är nu.
Det är inte fel, om någon har herpes på munnen är "munsår" en helt och hållet korrekt term, eftersom det är ett utav symptomen. Vad som är orsaken till symptomen är helt ointressant om man inte är läkare, vilket är varför man inte frågar vilken gen för pigment någon bär på istället för att fråga vilken hudfärg någon har.
ankzor:
Pga det var högst sannolikt att ja hade rätt.
Jag ser inte vad det har med sannolikhet att göra, hon sade uttryckligen att det var herpes och att hon får det runt munnen. Sannolikheten att du har rätt är 100%, utifrån informationen hon gav ut.
nrg89:
et är inte fel, om någon har herpes på munnen är "munsår" en helt och hållet korrekt term, eftersom det är ett utav symptomen. Vad som är orsaken till symptomen är helt ointressant om man inte är läkar
Han skrev att munsår är lika med herpes, vilket det inte alltid är. Det var det jag kommenterade men sen släppte pga han förstod inte.
kimspace:
Så killar, allmänt, vad vill ni ha för svar om ni skämtar om sånt?
hur gamla är dom? För ofta när man skämtar så är man omogen, så det finns inte något svar att ge tyvärr, för de kommer bara fortsätta :/, om du inte vill att de ska skämta om sånt, nämn inte något inom området sex whatsoever till de av dem som är omogna
Skulle säga att STD-relaterad humor är någonting som både man och kvinna, smålänning som neger, aikare och djurgårdare, bögar och bingo rimér kan förenas kring och skratta åt. Det och melodifestivalen är vad som håller ihop svenskarna idag. Detta skapar vår tids volkgemeinschaft.