Aviseringar
Rensa alla

fråga?


Ämnesstartare

jag ska gå på en undersökning för att kolla om man har livmoderhals cancer och då kommer dem se att det är skärt där vad ska jag säga eller kommer det bli pinsamt?


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Jag förstår inte riktigt. Menar du att det är skärt som i rosa eller att någon har skurit i dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

självskadebeteende? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det lika bra att inte gå dit för då kommer se ut som mitt eget fel och då blir det jobbigt? vet inte hur jag ska förklara 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:
självskadebeteende? 

jag är rädd för att det ska se ut som självskadebeteende men jag är inte sån som skadar mig sj


   
SvaraCitera

asså har du ett ärr eller vad??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
asså har du ett ärr eller vad??

ja har ett ärr på ena sidan men det var bara fult och äckligt så skulle ta bort den


   
SvaraCitera

grehrthrt:

ja har ett ärr på ena sidan men det var bara fult och äckligt så skulle ta bort den

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grehrthrt:

jag är rädd för att det ska se ut som självskadebeteende men jag är inte sån som skadar mig sj

Jaha, nej men det tror jag inte det gör - man kan ha ärr av många anledningar! 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså va?  Vrf har du ärr där? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :
Asså va?  Vrf har du ärr där? 

Var bara för någon säger till mig att det är ful och äcklig och skriver att jag borde ta bort det. Då gjorde jag de och skulle egentligen ta bort allt men jag gjorde inte det tog bara bort på ena sidan
Men var det mitt eget fel då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gillar inte att många beter sig som att det var okej och jag som gjorde fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar ofta få skulden och få be om ursäkt när det inte var mitt fel för de andra har alltid något "överläge" mot mig och är så lätt att få mig att be om ursäkt för att annars blir de arg. Och då har jag bara gått med på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tillomed när jag skärde mig fick jag bara höra att jag borde dö o sånt var väldigt svårt för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen börjd ni med mobbingen och ville inte ta upp det


   
SvaraCitera