Kör frågan med en kille just nu i sms.. (för er som inte vet vare e så är det när man turas om att fråga varandra saker)
Och jag undrar om någon här vet nån kul fråga ja kan ställa till honom ?? 😀
Asså gör du en tråd varje gång du ska smsa honom eller?
använd fantasin ba, känns lite onödigt att smsa om det inte kommer FRÅN HJÄRTAT såattsäga.
"lider du av ibs?"
"vad har du för kvinosyn?"
"gillar du angry sex"
"hur stor kuk har du?"
fråga saker du vill veta.
de hon sa
Tickstart:
de hon sa
du är en sån toffel.
nymfparanoia:
du är en sån toffel.
Bli inte arg Em!
hannnah:
använd fantasin ba, känns lite onödigt att smsa om det inte kommer FRÅN HJÄRTAT såattsäga.
Men jag har skrivit tusen saker redan o ja kommer värkligen inte på något mer ;P
nymfparanoia:
"lider du av ibs?"
"vad har du för kvinosyn?"
Om du inte kommer på något intressant att fråga så förstår jag inte varför du vill fortsätta leken. Vill du fråga för frågandets skull? Annars så fråga det du är intresserad av, vill veta eller som känns relevant för dig och ditt liv vid de tillfällen du känner passar.
Avbryt och ligg med honom.
Cornucopia:
Om du inte kommer på något intressant att fråga så förstår jag inte varför du vill fortsätta leken. Vill du fråga för frågandets skull? Annars så fråga det du är intresserad av, vill veta eller som känns relevant för dig och ditt liv vid de tillfällen du känner passar
Men ja har redan frågat tusen grejer o de e så kul men ja kommer värkligen inte på nått mer D:
Cornucopia:
Om du inte kommer på något intressant att fråga så förstår jag inte varför du vill fortsätta leken. Vill du fråga för frågandets skull? Annars så fråga det du är intresserad av, vill veta eller som känns relevant för dig och ditt liv vid de tillfällen du känner passar
Men ja har redan frågat tusen grejer o de e så kul men ja kommer värkligen inte på nått mer D:
Ebba1:
Håller fast vid att det är en bra paus signal; vad vill du att han ska skriva till dig då?