S3ON:
Nä, ingen vill ha mig.
Joho, om du istället vågade visa oss vem du är, så skulle du säkert få många fina vänner.
Jag känner på mig att du är en bra kille!
Lounge fact:
du menar att få bekräftelse utan att be om det?
kanske. eller få samma behov tillfredsställt genom en bekräftelse som verkar på en annan nivå, där människan känner sig behövd och uppskattad för att hon visar sin insida i ord och uppskattas för DEN HON ÄR!!!!!
framtidstron lever:
Joho, om du istället vågade visa oss vem du är, så skulle du säkert få många fina vänner.
Kanske.. Hmm, ne knappast.
S3ON:
Kanske.. Hmm, ne knappast.
varför är du så självkritisk?
framtidstron lever:
kanske. eller få samma behov tillfredsställt genom en bekräftelse som verkar på en annan nivå, där människan känner sig behövd och uppskattad för att hon visar sin insida i ord och uppskattas för DEN HON ÄR!!!!!
ja, forumlekar är ytligt... men vet inte, ser det inte så destruktivt som du tycks göra
Förbjud förbud!
Lounge fact:
men vet inte, ser det inte så destruktivt som du tycks göra
det förstör vårt sociala samspel! Det får oss att förlora fokus från det relevanta: Våra Medmänniskor.
Istället så lär vi våra barn att självbekräftelse nås genom att man tvingas sig att slänga ur sig en random kommentar till personen ovan för att sedan själva bli bedömda, recenserade genom bilden av oss själva vi förmedlar, som avatarer och nick i ett artificiellt samhälle.
Det som utvecklar människan är när hon integrerar med sin omvärld genom ett givande och tagande som istället faller sig naturligt, inte framtvingas av strukturer som utgår från produktplacerade behov.
framtidstron lever:
Det som utvecklar människan är när hon integrerar med sin omvärld genom ett givande och tagande som istället faller sig naturligt, inte framtvingas av strukturer som utgår från produktplacerade behov.
ja jag fattar vad du menar... det är väl valda ord