hur äre med frånvaron i gymnasiet?, börjar man om på en ny kula eller för man över den frånvaro man har från hösten?
martin312:
hur äre med frånvaron i gymnasiet?, börjar man om på en ny kula eller för man över den frånvaro man har från hösten?
Det är väl månadsvis, så i januari lär du börja om på nytt.
Mataano:
Det är väl månadsvis
Har jag för mig.
jag hade 100% sen fick jag ändå vg o mvg, o det e för att jag hjälpte min falska skola med en del insidegrejer....o rektorn att tjäna förmögenhet.....obs privat gymnasium..............ni vet vilket man kan nt säga det
Jallieeeeee:
jag hade 100% sen fick jag ändå vg o mvg, o det e för att jag hjälpte min falska skola med en del insidegrejer....o rektorn att tjäna förmögenhet.....obs privat gymnasium..............ni vet vilket man kan nt säga det
du stavar som en gris
Tyrael:
du stavar som en gris
du som person är definitionen på gris...slår man upp dig i ordboken på gris så komemr ditt namn st......
Jallieeeeee:
komemr
Jallieeeeee:
st..
Om någon av era nötter som läser mina inlägg hoppas jag att ni fattar ironin och att jag stavar fel medvetet ibland.
--------TRÅDEN LÅST--------
(enligt mig)
när jag gick på gymnasiet så var det läsårsvis
Jallieeeeee:
jag hade 100%
Vad annars, vad annars.
Jallieeeeee:
--------TRÅDEN LÅST--------
(enligt mig)
Hhahaha, men skaffa dig ett nytt skämt...
Nu vet vi i alla fall hur du började stava som en kratta (privat skola). Det var väl en muslimextremskola där man som fredags-bus stenade tjejer i idrottshallen - bara ren gissning.
Jallieeeeee:
med en del insidegrejer
Vad farlig du är.
Jallieeeeee:
o rektorn att tjäna förmögenhet
News flash, alla rektorer på privata skolor tjänar förmögenheter. Speciellt när staten ger stora bidrag för att hjälpa din cp-undervisning/introducerat kursen: Huwr mann stavvar somm en appa.
KKARIM:
Nu vet vi i alla fall hur du började stava som en kratta (privat skola). Det var väl en muslimextremskola där man som fredags-bus stenade tjejer i idrottshallen - bara ren gissning.
Jallieeeeee:
Om någon av era nötter som läser mina inlägg hoppas jag att ni fattar ironin och att jag stavar fel medvetet ibland.
KKARIM:
muslimextremskola
nej det var inte en religionsinriktad skola......det var et vanligt privatgymnasium i en del i landet jag ej kan nämna.
KKARIM:
Vad farlig du är
nej, men det kan bli farligt, då rektorerna o annat patrask i skolan tillhör den "övre" klassen i samhället som styr och ställer. Vill man ha ett arbete i framtiden ino närliggande område så ska man inte reta upp dem.....mer säger jag inte....vill inte få problem
Jallieeeeee:
nej det var inte en religionsinriktad skola......det var et vanligt privatgymnasium i en del i landet jag ej kan nämna.
För...privat?
För det andra var jag ironisk, bra att nämna att andra folk inte kan märka din ironi när du knappt själv kan märka.
Jallieeeeee:
nej, men det kan bli farligt, då rektorerna o annat patrask i skolan tillhör den "övre" klassen i samhället som styr och ställer.
Ursäkta?
Jallieeeeee:
Vill man ha ett arbete i framtiden ino närliggande område så ska man inte reta upp dem.....mer säger jag inte....vill inte få problem
Okej Mr. Bond, skall icke fråga.
KKARIM:
Ursäkta?
du såg vad jag skrev lillen
KKARIM:
Okej Mr. Bond, skall icke fråga
nej, jag e een vanlig snubbe som gillar dansband o jag e insider i vissa privatgymnasium, då jag kan hantera siffror o eventualla "förslag" som vissa personer borde ta...annars e de illa ute........