Aviseringar
Rensa alla

Fredag.

ska vara hemma och plugga och äta och kolla på serier. kanske ta nån öl. hade annars åkt och hälsat på mor men hon är bortrest och pappa firar påsk med sin tjej på annat håll. är lite festsugen men den har en varken tid eller råd med.

SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Har städat och handlat

Fett bra du är ju, jag måste typ städa mitt rum men orkar inte x)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Är hos mina föräldrar. Äter, vilar, går på promenad. Som vi alltid gör här. Vi pysslar även påsketiketter till julmustflaskor. Det är tredje året i rad som vi gör det, så nu är det tradition. I början var det inte så seriöst, mer en rolig grej. Men nu sitter alla, helt tysta och koncentrerade och pysslar, haha Hjärta

haha med gud vad roligt! 🙂 önskar ibland att min familj också pysslade :/

SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:
ska vara hemma och plugga och äta och kolla på serier. kanske ta nån öl. hade annars åkt och hälsat på mor men hon är bortrest och pappa firar påsk med sin tjej på annat håll. är lite festsugen men den har en varken tid eller råd med.

men :/, det lät tungt

SvaraCitera

Aziiima: men :/, det lät tungt

nej då, bryr mig inte nämnvärt om påsken!

SvaraCitera
Ice
 Ice

Nu tar det lugnt, senare ikväll då ska på bio.

SvaraCitera

Äta chips äta godis äta dipp äta läsk äta lycka

SvaraCitera

En apas melankoli:
äter påskgodis o spelar påskspel.  

påskspel? ;O

SvaraCitera

Det jag har hunnit med på denna härliga fredagen är att jag var uppe klockan nio i Alingsås för att kolla på chickenracet, och sedan när jag kom hem så letade jag efter en go kanin hane på blocket och sedan kollade jag på svullo med min bror o hans kompis! 

Och resten utav denna fredagen hade jag tänkt spendera framför tvn med en skålchips och tyvärr påskmust och förhoppningsvis cola 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:
Det jag har hunnit med på denna härliga fredagen är att jag var uppe klockan nio i Alingsås för att kolla på chickenracet, och sedan när jag kom hem så letade jag efter en go kanin hane på blocket och sedan kollade jag på svullo med min bror o hans kompis! 

Och resten utav denna fredagen hade jag tänkt spendera framför tvn med en skålchips och tyvärr påskmust och förhoppningsvis cola 🙂

åååååh påskmust

SvaraCitera

Kört hem båten från varvet hela dagen, så spenderar resten av kvällen med mina kära ekonomiböcker och påskmust. Tanken var en myskväll med brodern men han genomförde ett långvarit försvinnande...

SvaraCitera

Jag gör ingenting mer än att jag snart hostar ut mina lungor Förvånad

SvaraCitera
Ämnesstartare

TheNumberOneWriter:
Jag gör ingenting mer än att jag snart hostar ut mina lungor Förvånad

förskyld? :/ har du host medicin då? 🙂

SvaraCitera

ligger i soffan, har let's dance på i bakgrunden i väntan på welcome to sweden

SvaraCitera

Aziiima:

förskyld? :/ har du host medicin då? 🙂

Ja det är någon typ av förkylning som har vandrat runt här i familjen. Det konstiga är dock att jag alltid brukar bli så slö när jag är förkyld, men den här förkylningen har endast drabbat halsen och jag känner mig egentligen inte "sjuk". Har druckit hostmedicin i en veckas tid nu, men det är mest som en tillfällig hjälp bara Ledsen

SvaraCitera