vad äter ni till frukost: Oboy och mackor, gröt, fil eller vad?
bröd, smör, jordnötssmör, färskostprodukt, ost, skinka, vatten
två ägg och en banan oftast
nej, jag äter inte allt det där till frukost, Toffe. det där är saker jag kan äta till frukost. det varierar. det är nästan alltid bröd och smör. med bröd och smör är det antingen ost och skinka, jordnötssmör, eller färskostprodukt
ja, jag dricker bara vatten. i dag drack jag te med min första måltid, men det räknas inte, för i dag är en studiedag och jag är förkyld, och därför vaknade jag sent och orkade inte skapa något att äta tills det var cirka mitt på dagen.
Ok jag kan du skriva vad jag själv äter. Oftast Oboy + ett par mackor, men det händer att jag äter gröt eller fil och flingor. Brukar inte fixa frukost själv för det gör morsan. jag dricker kaffe och te ibland men inte till frukost. Kaffe då är det latte som gäller.
aldrig varit nyfiken på kaffe? Dricker du mycket öl då?
På vardagar - Endast kaffe. På helger blir det riktig frukost. Borde dock äta riktig frukost varje dag för min egen skull
Om jag äter frukost blir det typ en ostmacka eller något, eller så gör jag gröt om jag hinner.
skoja om vad? Menar du öl?
Jag har smakt men aldrig varit full men många som är 16 har väl varit det
Toffe:
Jag har smakt men aldrig varit full men många som är 16 har väl varit det
nej, jag har aldrig druckit alkohol, om inte mina släktingar har drogat mig, vilket jag har försökt undvika; jag är misstänksam när de ger mig något att dricka.
ok bra det