Aviseringar
Rensa alla

Fuck life

bourgeoisie:

eftersom att din inte är bra heller då :S

[smile] - därav [confused]

SvaraCitera

dazed_and_confused:

[smile] - därav [confused]

[smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

aa kul liv man har då

SvaraCitera
sylar

AndyH:

Nej det är jävligt vettigt, vill man bli något skall man omge sig med personer som också vill bli något, synergieffekter är bra.

Jag vill inte heller ha slackerpolare som drar ner mig i skiten, jag har inte tid med sånt. Jag vill ha kompisar som har energi, driv och fantasi nog att åstadkomma saker.

Det är väldigt ojuste att dissa en kompis som har problem med skolan, men du gör väl som du vill. Försök inte inbilla någon något annat dock. Åker man själv ner i skiten på grund av det så betyder det inget annat att man själv var för dålig.

AndyH:

Flera av mina polare som gick ut gymnasiet förra våren säsongar i österrike och franrike nu och de hade inga problem att få jobb där. De bara packade sina saker och åkte.

Vissa personer får jobb. men många fler får inte jobb. Så enkelt är det. Nu är det ju självklart varför just dina kompisar får jobb, eftersom du sållar dina kontakter efter de som har jobb.

SvaraCitera

sylar:

Det är väldigt ojuste att dissa en kompis som har problem med skolan,

Det har jag aldrig sagt något om, han nån problem hjälper man varandra, jag har bara sagt att jag inte vill ha polare som skiter i allt och bara ligger hemma och pillar navelludd.

sylar:

Nu är det ju självklart varför just dina kompisar får jobb, eftersom du sållar dina kontakter

Jag sållar mina kontakter efter folk som gör något, eller inte gör något. Kan man inte skaffa jobb får man plugga tills man får ett annat jobb, och vill man inte plugga får man flytta dit det finns jobb. Men alternativet "jag får iget jobb och pallar inte plugga, så jag ligger i sängen och lever på bidrag istället" finns inte för mig, då blir man bortsållad.

SvaraCitera
sylar

AndyH:

Det har jag aldrig sagt något om, han nån problem hjälper man varandra, jag har bara sagt att jag inte vill ha polare som skiter i allt och bara ligger hemma och pillar navelludd.

Fair enough.

SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

sluta
*kramar*

Oj den här kommentaren missa jag, den gjorde mig glad :):):)

SvaraCitera

robin15:

den gjorde mig glad :):):)

Åh 😀
kram igen!

SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Åh 😀
kram igen!

=)

SvaraCitera

Efter motgång kommer framgång[cute]

SvaraCitera

robin15:

Allt e så jävla snett åt helvete.[mad]

Thats life, men det finns ett alternativ...

SvaraCitera