Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt !


Listus

Läsk funkar om det är Zero variant eller liknande, även många storstjärnor som dricker det.

Så haka inte upp er på fel saker. Såklart bättre sluta helt med det men är inget måste.

Det viktiga här är bra träning, bra mat och mycket sömn. Sköter man dessa 3 saker kommer det gå galant. Så haka inte upp er på fel saker som absolut inte är avgörande in viktnedgångens fråga.


   
SvaraCitera
Cobrak

Listus: Så haka inte upp er på fel saker som absolut inte är avgörande in viktnedgångens fråga.

Det kan vara avgörande, och har i visat sig vara avgörande också.


   
SvaraCitera
Listus

Cobrak:

Det kan vara avgörande, och har i visat sig vara avgörande också.

Zero eller liknande läsk har inte visat sig vara avgörande så att det avgör om man går ner i vikt eller inte sluta snacka om saker ni inte kan...


   
SvaraCitera
Cobrak

Listus:

Zero eller liknande läsk har inte visat sig vara avgörande så att det avgör om man går ner i vikt eller inte sluta snacka om saker ni inte kan...

Jo, det har det. Det finns de som försöker gå ner i vikt som hamnar i lightprodukt-fällan, och voilà, de får en försvårad viktnedgång och ett sötsug på köpet.

Hade inte yttrat mig om detta om jag inte kunde någonting om det. Har själv gått hos en professionell dietist som jobbar med både missbruk och kost, samt haft min egna viktnedgångsresa där jag gått på OA möten och lärt mig det ena och det andra. Verkar snarare vara du som pratar om sådant du inte har en susning om.


   
SvaraCitera
Listus

Cobrak:

Jo, det har det. Det finns de som försöker gå ner i vikt som hamnar i lightprodukt-fällan, och voilà, de får en försvårad viktnedgång och ett sötsug på köpet.

Hade inte yttrat mig om detta om jag inte kunde någonting om det. Har själv gått hos en professionell dietist som jobbar med både missbruk och kost, samt haft min egna viktnedgångsresa där jag gått på OA möten och lärt mig det ena och det andra. Verkar snarare vara du som pratar om sådant du inte har en susning om.

... suck, det är ju inte Zero läsken i sig, sen att den kan leda till sötsug som gör att man inte kan hålla sig är ju en annan sak...

Jag sa bara att inte Zero eller dylikt påverkar i sig.


   
SvaraCitera