Prata med honom. Låter verkligen som en jobbig situation, och han kanske inte förstår riktigt hur jobbigt det är för dig.
Men undvik att "anklaga" honom när ni pratar. Även om han sköter saker klumpigt (tjatar och dylikt) kan det mycket väl vara så att han tycker det är jobbigt med. Olika människor har olika mycket sexdrift, och jag vet själv att det kan vara jobbigt när den man är ihop med för det mesta är "off" och inte verkar vilja ha en på ett sexuellt sätt. Man känner sig ful och oälskad, och ord och kramar hjälper inte. Säger absolut inte att du ska ligga med honom när du inte vill det, det ska du absolut inte, men prata med honom så ni båda vet hur ni känner inför det. Om han har ett stort behov av sex och du har ett väldigt litet kanske ni inte funkar tillsammans, utan att någon av er är ett rövhål egentligen.
Stringburka:
Prata med honom. Låter verkligen som en jobbig situation, och han kanske inte förstår riktigt hur jobbigt det är för dig.
Vi har pratat mycket om detta. Och nu börjar han (äntligen) förstå hur jag känner över detta, att jag faktiskt får sämre självförtroende. På sistonde så har det hänt rätt mycket negativt i mitt liv och detta har även påverkat lusten. Men visst finns den där ibland och då är det ju bra. Det är ju inte så att jag inte vill ha honom.
Jag förstår hur han känner också, och har även försökt uppfylla hans "behov". Men nu har han som sagt börjat förstå att allt inte handlar om sex, att man faktiskt kan ligga och bara mysa osv. Så våra små samtal börjar ju visa resultat, får hoppas att det håller i sig.
Green_dreams:
Så våra små samtal börjar ju visa resultat, får hoppas att det håller i sig.
Bra det! Förhoppningsvis håller det i sig, även om du kan komma att få påminna honom då och då XD Håller tummarna för dig.
Om jag var du skulle jag dumpa honom skulle även tipsa han att hålla sig till engångsligg istället om han bara bryr sig om sex. För förhållanden handlar självklart inte bara om de. sj så gillar jag att va singel.