Notifications
Clear all

Galvmeisters moderatoransökan

Topic starter

Halli hallå.

Jag heter Jonny palmqvist är 22 år och bor i falun dalarna.
Galvmeister@hotmail.com är min mail, Galvmeister är vad jag heter på um.

Det som mest tar upp min tid är filmer och tv/datorspel. Något som jag har haft ett brinnande intresse för sen jag var åtta år.
Bortsett ifrån dessa så är jag som de flesta andra i min ålder, arbetar och spenderar den resterande tiden framför datorn eller med vänner.

Jag arbetar på mack och hanterar kunder. Så jag vet hur man ska kunna behålla lugnet och en proffesionell attityd, även emot folk som totalt saknar ambitionen av att vara en trevlig människa.

Iom att jag hängt på internet sen jag var 14, så har jag redan varit admin/moderator på forum. Så jag har redan vanan av att filtrera bort det onödiga, samt bidra till att starta diskussioner.

Jag har hängt på um sedan 2002, men har inte varit speciellt aktiv i forum och dylikt. Utan haft en mer passiv roll där jag läser det som skrivs, i de forumen som intresserar.

Det jag kan bidra med är följande.
Kunna ta bort min åsikt för att göra jobbet efter reglerna, och bibehålla masken medans jag gör det.
Vanan av att redan ha arbetat med att rensa forum och agera hjälp till medlemmar.
Jag har hängt på um länge så har jag kunskaper om vissa medlemmar och vad som är ok att skriva, enligt um´s regler.
En som har mycket idéer på hur man förbättrar och gör det lättare för medlemmar samt ledning.

Helst skulle jag vilja moderera i dator och tvspels forumet eller i film tv och underhållning. Men självklart är jag flexibel och kan bidra med hjälp i de andra forumen också.

Åtta

Tråden raderad från Forum PLUS/Övriga diskussioner

ReplyQuote