Aviseringar
Rensa alla

Game of Thrones

Ämnesstartare

patrick bateman:

jäkligt tråkiga som bara kommenterar "det där är overkligt"

Dessa människor har svårare för att tänka "outside the box", vilket är en rejäl begränsning i den kreativa förmågan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahahahahaha xena. vilken skit

Det är det som är charmen, det är lite som med Våra Värsta År. Inget man egentligen gillar men det duger till frukostflingorna.

SvaraCitera

lol

ned2.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

astaire:

grymt att serien också finns upplagd på svt play

svt play har det mesta

Razorblade:

Dessa människor har svårare för att tänka "outside the box", vilket är en rejäl begränsning i den kreativa förmågan.

ja verkligen. gott att vi inte är såna då iaf [y]

dazed:

Det är det som är charmen, det är lite som med Våra Värsta År. Inget man egentligen gillar men det duger till frukostflingorna.

haha nja då stirrar jag hellre in i väggen eller läser en tidning. ska man kolla nåt ska det vara grymt tycker jag. jag köpte alla säsongerna av lost för inte så längesen och kollade på det till frukost, slutade med att jag inte kunde stänga av och skolkade varje dag typ [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nja då stirrar jag hellre in i väggen eller läser en tidning. ska man kolla nåt ska det vara grymt tycker jag. jag köpte alla säsongerna av lost för inte så längesen och kollade på det till frukost, slutade med att jag inte kunde stänga av och skolkade varje dag typ

Är nog skadad av att se Hugh Grants slackersetup i om en pojke där han bla har Xena schemalagd och han verkar ha det så avslappnat och skönt ju. [crazy]

Har du tjyvtankat nya Bruce än då? Grym jävla skiva tycker jag, intressanta musikaliska blandningar ju. Lite gospel, lite klassisk brucerock, lite hiphop, lite rage against the machine, lite woody guthrie osv. Plus grymma jävla texter. Arga Bruce [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Är nog skadad av att se Hugh Grants slackersetup i om en pojke där han bla har Xena schemalagd och han verkar ha det så avslappnat och skönt ju.

dazed:

Är nog skadad av att se Hugh Grants slackersetup i om en pojke där han bla har Xena schemalagd och han verkar ha det så avslappnat och skönt ju.

haha ja det har han ju, typ så som han har det skulle jag vilja ha det i framtiden. men xena överlever jag inte, speciellt inte när syrran var ett die hard fan

haha lite hiphop och rise agasint the machine? det låter ju werid. nope inte än, bara hört den låten som hade musikvideo som aftonbladet la upp tror jag, fan hette den igen? ska dock lyssna igenom det så fort jag får tid

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja det har han ju, typ så som han har det skulle jag vilja ha det i framtiden. men xena överlever jag inte, speciellt inte när syrran var ett die hard fan

Mm det är ett bra blueprint att försöka modellera sitt liv efter.

Haha det låter fan jobbigt det. [crazy]

patrick bateman:

haha lite hiphop och rise agasint the machine? det låter ju werid. nope inte än, bara hört den låten som hade musikvideo som aftonbladet la upp tror jag, fan hette den igen? ska dock lyssna igenom det så fort jag får tid

Nja det är ju inte så att Bruce rappar direkt det är mer att musiken på en låt eller två är lite mer av soulig hiphopstuk typ som i streets of philadelphia, ratm är väl att morello har ett par solon. Ja det är klart du ska göra, och Zevon ska du lyssna in dig på också. [wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm det är ett bra blueprint att försöka modellera sitt liv efter.

Haha det låter fan jobbigt det.

haha ja verkligen

dazed:

Nja det är ju inte så att Bruce rappar direkt det är mer att musiken på en låt eller två är lite mer av soulig hiphopstuk typ som i streets of philadelphia, ratm är väl att morello har ett par solon. Ja det är klart du ska göra, och Zevon ska du lyssna in dig på också.

haha då låter det mera vettigt, Bruce som rappar kan nog bara sluta på ett sätt. det låter ju nice det, den låten går ju inte att inte älska. haha okej ska försöka göra det lugnt. det kommer det med [smile]

SvaraCitera