Den gamle saten har nu kontaktat mig via msn ett par gånger, och gnällt över att McLuver och Muppen är kvar när inte han får det, och allmänt varit jobbig.
På grund av detta har jag nu kontaktat polisen och frågat vad lagen egentligen säger - och det räknas tydligen som ofredande att upprepade gånger kontakta någon som sagt till denne att den inte vill bli kontaktad.
Mitt förslag är att nästa gång ni blir kontaktade, så säg till honom att ni inte vill ha med honom att göra. Upprepar han det - polisanmäl honom. Det ska jag göra om han fortsätter iaf. En anmälan kanske inte gör så mycket, men när han har fem-sex anmälan efter sig så reagerar polisen med lite tur.
Muppen ska inte vara kvar, McLuver har jag ingen koll på, någon annan som har det?
Ska meddela Alexander detta, han har blivit kontaktad flertalet gånger av Ganon.
Agahnim säger:
är det emot reglerna att låna någon annans konto om man är bannad om man har tillstånd av kontots ägare?
åsa säger:
jag skulle tolka det som emot reglerna, ja
Agahnim säger:
även fast det inte är ens egen användare och man har fått lösenordet av ägaren?
åsa säger:
det är ju faktiskt DU som är bannad.
Agahnim säger:
ja, men man kanske har lust att svara på några inlägg
Agahnim säger:
ni kan ju inte låsa det kontot eftersom det tillhör någon annan
Agahnim säger:
då är det ju den personen ni straffar
---
Agahnim säger:
det står bara att det inte är ok att göra en ny användare om man blir låst
Agahnim säger:
står inget om att man inte får låna andras som denne har skapat och använder då och då
Agahnim säger:
så på så vis har ju inget regelbrott gjorts
---
Hur bemöter man det här? Jag sa att det var just han som var bannad och att det inte var tillåtet att göra så. Jag sa att vi skulle låsa kontot ändå för vem överlåter sitt konto till Ganon utan att räkna med konsekvenser? Det borde stå i reglerna att ens konto är personligt kanske? Jag vet inte.
Bowser:
McLuver har jag ingen koll på, någon annan som har det?
Mcluver har jag låst för en tid sen efter att grabben fått in fem anmälning pga spam, och postande av otrevligheter. Dock går han under namnet kattkorv nu.
uppenbar:
Hur bemöter man det här?
Tja, den är lurig. Vi kan göra det så enkelt att vi lägger in det i våra regler. "Är du bannad får du inte heller använda andras konton för att använda sidan, trots deras tillåtelse."
Typ.
aristoteles:
Dock går han under namnet kattkorv nu.
Ok, då bannar vi den användaren också.
uppenbar:
är det emot reglerna att låna någon annans konto om man är bannad om man har tillstånd av kontots ägare?
Nu är det mot reglerna
Det är bra att han ständigt hittar hål i våra regler så att vi kan täppa till dom
Bowser:
Nu är det mot reglerna
Woho!
Kan någon checka om det här är från någon av Ganons IP's?
Luktar fränt om den...
http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=158511
Måste vara ganon..
Stringburka:
Kan någon checka om det här är från någon av Ganons IP's?
Är bara Wes Craven som loggat in med det IP-numret än så länge, men vi håller utkik.
Bowser:
Är bara Wes Craven som loggat in med det IP-numret än så länge, men vi håller utkik.
Samma avatar som användare Dr Korv som innan varit låst men som inte längre är det. Varför låstes Dr Korv? Det var Issen som låste, men någon som vet?
Stringburka:
någon som vet?
Det var McLuver/Kattkorv, med allra största säkerhet.
I love Cheesypoofs:
Låter troligt. Isåfall lär ju båda vara han. Låser båda.
Stringburka:
Är rätt säker på att Wes Craven är Ganon, eftersom han säger att han ska komma på um-träffen i lund.
I love Cheesypoofs:
Stringburka:
I love Cheesypoofs:
Är rätt säker på att Wes Craven är Ganon, eftersom han säger att han ska komma på um-träffen i lund.
Hur kan ni vara så säkra? Det finns inga som helst bevis för att Wes Craven är varken Ganon eller Kattkorv. Däremot finns det stor chans att det är SilentScream.
Fick dessutom detta från en Elin Karlsson i helgen:
"Hej, jag fick för en stund sedan detta mail:
"Ditt användarkonto, Wes Craven, på Ungdomar.se har blivit låst till och med 2018-10-17.
Anledning till låsningen: McLuver"
Jag är inte ens McLuver? Reggade idag och har knappt varit aktiv, så jag fattar inte riktigt. Dåligt jobb av modsen att bara låsa lite hur de vill!"
Både jag och Alexander ser helst att det finns klara bevis innan man låser en användare, inte bara en magkänsla, det räcker inte.