Aviseringar
Rensa alla

Ganon

Ämnesstartare

Mig hotade han förr när jag var skribent, via Josefin Godlunds hackade MSN. Men det var längesedan nu, och jag har inte hört ett ord från honom, jag sörjer inte direkt.

Både on- och offtopic, men jag drömde inatt att någon som liknade Ganon försökte ficktjuva mina nycklar vid en frysdisk i någon affär... men jag märkte det och kastade honom i backen och tog tillbaks nycklarna... vilken bastard! [mad]

SvaraCitera

SvaraCitera
Hampie

Fick ett telefonsamtal (busringning) igår från någon som snackade skånska, dolt nummer. [tired]

SvaraCitera

Hampie:

Fick ett telefonsamtal (busringning) igår från någon som snackade skånska, dolt nummer.

[tired]
För Ganons skull hoppas jag att det inte var han.

SvaraCitera
Hampie

uppenbar:

För Ganons skull hoppas jag att det inte var han.

Frågan är vem det annars skulle vara: Ganon har tidigare busringt mig, han började midsommarafton förra året. Han har flera gånger skrytit om att han kan mina personuppgifter utan och innan. Nåja, det är alltid harmlöst så jag tycker bara synd om stackarn som inte har något bättre för sig. Han ringer och sjunger, drar vitsar eller låtsas vara statsministern...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Redaktionen/Moderatorsnack

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se

SvaraCitera
Ämnesstartare

Keeper:

Att missbruka moderatorfunktioner är inget brott i sig, brottet sker när han tillförskansar sig dom.

Är Ganon misstänkt för att ha gjort detta. Eller är de något som man är relativt säker på?

SvaraCitera
Keeper

Mr Brightside:

Är Ganon misstänkt för att ha gjort detta. Eller är de något som man är relativt säker på?

HIV positive.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera