Aviseringar
Rensa alla

Ganon

Issen

Hampie:

Nåja. Snart kommer vi kunna bli av med honom för alltid när vi kan spärra proxys och förhandsgranska användare som använder sig av dem…

Han får det nog svårare och det är bra. Men vi ska nog vara försiktiga med att ta ut de i förskott.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke = Ganon?

Har fått in tips tidigare att detta skulle kunna vara Ganon och har nu återigen fått in det tipset.

Dels verkar den vara kunnig om UM trots att den varit reggad sen februari i år (och då var kunnig redan då).

Sen att den försöker lära känna folk "mer än den borde".

IP som jag kollat random visar proxy från USA, så där kan man misstänka att det är någon bannad.

Åtta:

.

André Vifot Haas:

.

SvaraCitera

cirka 40min efter att du skrev så raderades användaren.

två teorier om det nu är han.
plötsligt mass besök ifrån ledningen i senaste besökta.
Han har tillgång till en användare med behörighet för det här forumet.

Jag vet inte om ni U/A har något hemligare forumen än detta. Men framtida spekulationer och gissningar borde skötas i pm eller om det finns ett hemligare forum.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

cirka 40min efter att du skrev så raderades användaren.

lol [crazy]

Galvmeister:

tror detta är troligast men

Galvmeister:

Han har tillgång till en användare med behörighet för det här forumet.

kan också stämma av en anledning jag inte tar upp såvida inte Åtta vill att det ska tas upp. Dock är denna anledningen inte helt säkert att det är Ganon även om det lutar åt det hållet.

Galvmeister:

Jag vet inte om ni U/A har något hemligare forumen än detta. Men framtida spekulationer och gissningar borde skötas i pm eller om det finns ett hemligare forum

Det har vi inte som jag har sett i alla fall, men det kanske går att skapa?

SvaraCitera
Åtta

Knarko:

Det har vi inte som jag har sett i alla fall, men det kanske går att skapa?

Det går, men det blir nog jävligt dött. [crazy]

Knarko:

kan också stämma av en anledning jag inte tar upp såvida inte Åtta vill att det ska tas upp.

Mja. Tror vi håller oss från det. I alla fall för stunden.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Kom att tänka på att denna kanske inte kan stämma helt ändå. Jag besökte hans profil där runt 1.30-2.00 ungefär och han avreggade innan 3.00 så var nog bara det att jag hade kikat öht. Så känns inte så troligt med att vi var massvis på honom. Kan kanske ha varit någon moderator som var inne innan jag loggade ut, typ Exner?

Erik Nahlén:

.

OM det nu skulle vara Ganon så bryter han återigen mot förlikningen. Senast han bröt den så samlades våra "vittnesmål" in men vad hände efter det om man får fråga? Menar mest, hände det något överhuvudtaget eller rann de ur sanden?

SvaraCitera
Åtta

Knarko:

OM

Föreslår att du gör såhär istället:

André Vifot Haas:

Mmmm.. Lim!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det här liknar mer och mer en amerikansk spionthriller. Hur kan jag vara säker på att DU inte är Ganon?

SvaraCitera
Åtta

André Vifot Haas:

Hur kan jag vara säker på att DU inte är Ganon?

Det vore rätt fantastiskt om det visade sig att Youmeet anställt Ganon.

Fast jag kom på att du har ju pratat med mig i telefon, och jag antar att jag varken flåsade eller pratade skånska. Alltså kan jag inte vara Ganon. :/

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

flåsade

Du flåsade ju enormt mycket. Astmaanfallandades efter att ha hämtat ut brev på Ica.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Fast det var Erik som höll i den grejen och inte skåningen André!

SvaraCitera
Åtta

André Vifot Haas:

Du flåsade ju enormt mycket. Astmaanfallandades efter att ha hämtat ut brev på Ica.

Just fan, det hade jag glömt bort. Nåja. Ingen skånska, i alla fall!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Knarko:

Fast det var Erik som höll i den grejen och inte skåningen André!

Jo, men Erik har fullt upp med att polera sin monokel och räkna pengar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jo, men Erik har fullt upp med att polera sin monokel och räkna pengar.

Just nu har han fullt upp med att ligga hemma och snörvla och tycka synd om sig själv.

SvaraCitera

André Vifot Haas:

Just nu har han fullt upp med att ligga hemma och snörvla och tycka synd om sig själv.

det är ju då jag är inne på um som mest ju!

SvaraCitera