Kan alla mods som har något på Ganon från forumet han skrivit såsom hot/trakasserier etc länka det här.
Även alla ni mods som fått samtal hem etc vid konstiga tider eller kränkande SMS, säg antingen till här eller direkt till mig via PM.
Vet inte om det här gäller mig, i och med att du redan vet om vad jag har fått för meddelanden och sådant. Kan dock skriva ned de SMS jag har kvar, om du vill.
Åtta:
Kan dock skriva ned de SMS jag har kvar, om du vill.
Nejdå, så länge du inte tar bort dom så räcker det
varför?
Fick ett SMS i förrgår när jag låste ‹Borde Ganon låsas upp-tråen› där han uppmanade mig att åka till Iran för att det vore bättre om jag blev hängd eller något…
Man kan ju inte påstå att han inte är kreativ, i alla fall...
Han har btw flera gånger skrivit till mig på msn att han drömt att jag dött och dylikt. Vet inte om det var menat som ett hot dock, kan nog bara ha varit ett konstaterande av hur sjuk i huvudet och besatt av UM han faktiskt är. Tror jag har ett print screen på en dator, men kommer inte åt datorn förrän imorgon.
Hampie:
Fick ett SMS i förrgår när jag låste ‹Borde Ganon låsas upp-tråen› där han uppmanade mig att åka till Iran för att det vore bättre om jag blev hängd eller något…
Ta inte bort.
Stringburka:
Tror jag har ett print screen på en dator, men kommer inte åt datorn förrän imorgon.
Spara allt som är loggat.
Issen:
Ta inte bort.
Skrev av det också 😛
Misstänker att Ganon skrivit upp mig för ett medlemsskap hos Kamratposten. Fick just en räkning därifrån.
Åtta:
Misstänker att Ganon skrivit upp mig för ett medlemsskap hos Kamratposten. Fick just en räkning därifrån.
Lol, men du kan väl bara tacka nej? 😛
Ring och kolla med dom vart anmälan kommer ifrån, posstämpel etc... det kan nog spåras till honom då.
Issen:
Lol, men du kan väl bara tacka nej? 😛
Ringde till kundtjänst och sade att jag inte beställt skiten, så tog de bort min prenumeration och fakturan.
Issen:
Ring och kolla med dom vart anmälan kommer ifrån, posstämpel etc... det kan nog spåras till honom då.
Han har garanterat skrivit upp mig online. Betvivlar starkt att han skulle orka skicka in det med brev.
Jag förlorade just samtliga SMS i en telefonuppdatering.