tolvan:
Jag har 12 cm, det är bara 2 cm större än 10. Och jag kan få in den. Man får göra ganska små rörelser när man har sex, men det fungerar.
Du har väl tur. Kanske lång på bredden 😉
Jag tror min balle har börjat växa, nice (: Har pullat henne nu osv, ska nog följa era råd, om hon tycker min penis är liten så trycker jag upp han i tvåan 😀 Hahahahahahhaha är bara 14 bastar så kanske endå inte är så konstigt att jag inte har kommit i puberteetn
r0nkaballe:
om hon tycker min penis är liten så trycker jag upp han i tvåan 😀
Varför?
r0nkaballe:
Hahahahahahhaha är bara 14 bastar så kanske endå inte är så konstigt att jag inte har kommit i puberteetn
Nej det är rätt så normalt.
r0nkaballe:
Jag har en schysst och fin tjej och allt dedär. Jag kommer inte våga snacka med henne om de, jag vet att hon vill ha sex men jag vågar inte, tänk om hon typ skrattar åt min lilla kuk:( Vad tror ni, går de eller ska jag vänta tills målbrottet?
Det sitter bara nerver eller sånt som gör det skönt för henne några cm in i henne, resten är egentligen överflödigt men vissa gillar väl att känna att den är långt inne i en.
Men du kan garanterat få det skönt för henne, det räcker med ett finger för att göra det skönt för henne.
om hon skrattar så säger du bara att hon har en så stor slapp fitta men hon kommer känna tjejer kan känna sitt finger så varför inte din kuk om hon är oskuld kanske hon känner att det blir lättare med att börja med en mindre![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
MakingBelieve:
Du har väl tur. Kanske lång på bredden 😉
Nej, tyvär. Den är ganska smal också. ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
tolvan:
MakingBelieve: Du har väl tur. Kanske lång på bredden 😉
Nej, tyvär. Den är ganska smal också.
Det finns fler än bara in ut med kuken för att bli tillfredställd/tillfreställa en kille eller tjej, du är 14 år... kuken växer tills du är ca 21 år... du har inget att oroa sig över, en 14 årig flicka har ju inte så stora bröst? du fattar vad jag menar förhoppningsvis... btw, kolla upp ställningar som du kan komma så långt in som möjligt med kuken, sittande stolen t ex... alltid goooo!
(hennes ben över dina axlar å tryck in den)