Aviseringar
Rensa alla

Gelatin

edroon

BreakTheAuthority:

Är den dock inte.

okej, jag är öppen för detta. Du får gärna komma med mot argument [smile]

BreakTheAuthority:

Man behöver varken piller eller "massa påhittat" för att klara sig utan kött.

Okej, kan du få exakt samma innehåll som finns i kött från böner? eller vad det ni har nu sagt i forumet..
Bönor är bra, självklart men det ersätter inte köttet

SvaraCitera

z i n:

Det är ingen åsiktsfråga.

Allt är åsiktsfrågor.

z i n:

Och du förklarade aldrig varför man bara låtsas bry sig.

För att man bara vill minska, alltså skjuta på problemet till en framtida generation.

SvaraCitera
edroon

Unexpected:

"kött är gott"

SvaraCitera

edroon:

okej, jag är öppen för detta. Du får gärna komma med mot argument [smile]

"Several biologist and scientists agree to the fact that our anatomy fits those of other herbivores in numerous more ways. A long gut system and an appendix which are harmed by animal proteins, no claws or predator fangs, breathing through pores, jaw that can move sideways, flat molars, basic saliva and well developed glands, carnivores have 20 times stronger stomach acid, etc. "

edroon:

Okej, kan du få exakt samma innehåll som finns i kött från böner? eller vad det ni har nu sagt i forumet..
Bönor är bra, självklart men det ersätter inte köttet

Inte från bara bönor kan du inte få i dig allt men från en varierad kost kan du utan problem. Du kan inte få i dig allt du behöver genom kött heller. [zzz]

SvaraCitera

edroon:

Unexpected: "kött är gott"

Ja det är det fan.

SvaraCitera
edroon

Unexpected:

Ja det är det fan.

Ni är så gulliga allihop [love] vegetarianer

SvaraCitera

edroon:

Ni är så gulliga allaihop [love] vegetarianer

Jag vet [smile]

SvaraCitera
edroon

Unexpected:

Jag vet

Jag står för det jag sa, men att ni orkar säga emot en knäppis som jag gör er så gulliga. Fortsätt vara vegetarianer, ni har övertalat mig. [cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde inte att någon skulle svara i tråden, men det blev värsta diskussionen [wink]. Jag var inte ens särskilt seriös, chokladpudding är inte gott. Dessutom fick jag fruktsallad istället [bigcheers].

Jag kan dessutom tala om för vissa här att alla inte KAN bli veganer, tex. pga. allergier och liknande. Och jag tror inte det gör så mycket om vissa äter kött, så länge man inte bara äter det utan en varierad kost. Människan är trots allt gjord så att hon ska ha möjligheten att äta BÅDE kött och vegetariskt.

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera