Aviseringar
Rensa alla

Gick ner 10 kilo i vikt, ökade sedan allt igen och nu kan jag inte bli smal


Sa ra:

Kanske för organen och så, det tvivlar jag inte på, men jag har vant mig vid min diet nu och mår väldigt bra!

Men dina organ och din kropp kommer ju inte vänja sig då du svälter dig själv. :p


   
SvaraCitera

Ännu en tjej som skapar en tråd om "jag är för tjock!!!" [tired]


   
SvaraCitera

Sa ra:

Om du läst vad jag skrivit efter så har jag redan börjar äta efter en diet och har gått ner i vikt.

Jaså är 1000-kalorier-eller-mindre en diet??? Det är ren och skär jävla idioti du sysslar med. Du kommer bara bli äcklig för att din kropp inte får den näring den behöver. Smal men äcklig. Det är 1000 ggr bättre att vara tjock men fräsch. Du måste äta minst 2000 kalorier om dagen för det är vad din kropp behöver.

En diet består ju bara av regler btw. Och de regler du har satt upp är enbart sjuka.
Du går ner i vikt även om du trycker i dig pasta, bröd, feta såser o.s.v för det viktiga är att det handlar om rimliga mängder.
Jag började inte gå ner i vikt på allvar förrän jag började äta varma mackor efter träningen. Det har dock ersatts av bananer...

Inte fan trodde jag att man skulle behöva tala om detta för någon som verkar vara över 15...


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera