vad i helvete gör man om man gillar 2 stycken killar som är polare med varandra, och båda två gillar en tillbaka, fast ingen av dem vet det om den andra? 😮 om ni fattar vad jag menar hahaha fyfan vilken jävla sits jag är i ? 🙁 antingen väljer jag en av dem och då kan jag aldrig mer träffa den andra, eller så träffar man ingen av dem igen 😮
tror det är bäst (om du vill att ni tre ska behålla vänskapen dvs) att inte inleda något med någon av dom
enhimmelskdrog:
tror det är bäst (om du vill att ni tre ska behålla vänskapen dvs) att inte inleda något med någon av dom
Eller kör på polygami.
enhimmelskdrog:
om du vill att ni tre ska behålla vänskapen dvs
Mjaa, grejen är väl så att det är dem 2 som är polare, en av dem här snubbarna var jag på "dejt" med jag gick ut på krogen med han och hans kompis och hängde med dem hela kvällen och båda är så sjukt trevliga och ser bra ut. det är sjukt komplicerat, Han jag var på dejt med bor nämligen 20 mil ifrån mig men kompisen bor i Uppsala som jag, och jag stötte på hans polare på krogen i helgen och vi satt och snackade hela natten å jag följde med han hem ( inget hände ).
så är läget i alla fall båda visar intresse och jag tycker om båda tillbaka. sjukt irriterande situation :p jag måste ju bestämma mig nu innan det går längre.
Tycker som ehd.
Eller om du märker att den ena gillar dig mer än den andra, så kanskekanske det kan fungera att du bara träffar denne
Huvudsaken är i alla fall, att om du vill fortsätta dejta den ena så måste du berätta för den andra. Annars blir det nog bara mer krångel.
välj båda.
antrax:
Annars blir det nog bara mer krångel.
haha jag vet, det var ju så typiskt att hans kompis visar sig vara helt underbar :p egentligen borde jag välja snubben som bor i samma stad som mig
JoElite:
välj båda.
😉 om det vore så vääl!!
rocka_billy:
haha jag vet, det var ju så typiskt att hans kompis visar sig vara helt underbar :p egentligen borde jag välja snubben som bor i samma stad som mig
Jajo, känslorna far lite hur de vill.
Följ ditt hjärta och sådant crap.
Låt bli att välja någon av dem, om du sätter deras vänskap högre än ett förhållande.
rocka_billy:
jag var på dejt med bor nämligen 20 mil ifrån mig men kompisen bor i Uppsala som jag
Om du gillar båda osv så är det kanske bäst att "välja" den som bor där du bor liksom.
antrax:
Huvudsaken är i alla fall, att om du vill fortsätta dejta den ena så måste du berätta för den andra. Annars blir det nog bara mer krångel.
Nirr:
Om du gillar båda osv så är det kanske bäst att "välja" den som bor där du bor liksom
jo..jag är en riktig grubblare 😛 inte kunnat sova på 2 nätter nu haha, det jag är rädd för är att snubben från dalarna ska fråga i helgen om jag vill följa med han och johan ut på krogen, då blir det major problems 😛 han skulle besöka uppsala i helgen igen nämligen hahaha fy, bäst å stanna hemma :p
rocka_billy:
bäst å stanna hemma :p
I alla fall tills du bestämt dig vad du ska göra.
enhimmelskdrog:
Eller så träffar du dem båda, i smyg. Funkar litegrann.
Vill minnas att jag hade något sådant för mig i högstadiet.