Notifications
Clear all

Gillar han mig?

salem1

Dreamsplash:

Text.

Kort sagt, ja han gillar dig men är för blyg för att göra nåt åt saken. Antagligen för att du går i sjuan och han i nian, skulle jag tro iaf. Se till att få kontakt utanför skolan innan skolavslutningen, gör inte om samma misstag som jag gjorde i sjuan!

ReplyQuote

Du måste ju spela svårfångad för att se att han verkligen gillar dig.
Ifall han gillar dig tillräckligt mycket så kommer han ju att göra något liksom.

Menar, hur konstigt hade det inte varit ifall du hade vart tvungen att fråga honom ifall han ville göra något bara för att du gillar honom?

ReplyQuote
Topic starter

Tack för allt. 🙂 Problemet är att många av er har sagt olika saker, haha. :p Men ska tänka på det ni sagt.

ReplyQuote

Du har ingenting att förlora om han ändå går ut skolan snart!

Kom igen, detta kan vara din enda chans att utveckla det hela. Våga ta steget själv också för det låter som att det bara är han som vågat visa något sorts intresse.

Du har ont om tid, du kommer inte förlora något om det går dåligt eftersom efter att han gått ut så kommer du förmodligen inte träffa honom lika ofta.

Vill du tänka tillbaka på det här senare i livet och vara sur på dig själv för att du aldrig fått veta vad han kanske egentligen kände för dig? - Stort misstag!

Go for it, girl!

ReplyQuote

Kär för att han kallade dig Heidie och hälsade? Låter som en stabil grund att bygga sin relation på.

ReplyQuote

tror han hatar dig

ReplyQuote

Elaka häxan i väster:

Orkade inte läsa, men han hatar säkert dig.

ReplyQuote

eller så kanske han är bög

ReplyQuote
Topic starter

sculptura:

Kär för att han kallade dig Heidie och hälsade? Låter som en stabil grund att bygga sin relation på.

Att hälsa på mig är ju såklart det enda han gjort. 🙂 Du kanske ska läsa resten också? Du måste ju inte, men det är ju rättså bra att göra innan man börjar.. ja.. klaga? Eller nåt ...

Vill bara ha seriösa svar, och då pekar jag inte ut någon.

ReplyQuote

Dreamsplash:

Att hälsa på mig är ju såklart det enda han gjort. 🙂 Du kanske ska läsa resten också? Du måste ju inte, men det är ju rättså bra att göra innan man börjar.. ja.. klaga? Eller nåt ...

"Tjena brudar! Vill ni följa med mig hem efter skolan idag?"

ännu ett klockrent citat! Denna mannen är ju trevligare än carl-jan eller någon random våldtäktsman! [cool]

ReplyQuote
Topic starter

För snart 2 veckor sen sa han att han tyckte jag var snygg, cool, häftig etc. till mig på msn, och det tolkar jag som att han gillar mig. 😀
Men han sa också att om jag ville något så skulle jag säga det i skolan, och det är jag för blyg för att göra.
Men jag skrev en lapp till honom (där det bl.a. stog att jag gillade honom) och skickade lappen i hans skåp, och han kollar fortfarande på mig som han gjorde innan. Dessutom vinkar han också till mig. (Och jag vinkar tillbaka)

Men nu är det så att skolavslutningen är imån, och efter det kommer jag kanske aldrig träffa honom mera, så jag vet inte vad jag ska göra. Har funderat på att gå fram till honom med en vän, men tror jag är för blyg..
Nån som har något tips? :/

ReplyQuote

Vill du det tillräckligt mycket så kommer du ha modet till att prata med honom, kanske hitta på något efter skolan.

Annars får du leva i ångest [sad]

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote