Bullet:
Sen så vill jag få fram vad han känner för mig, tycker ni att jag ska fråga honom vad han tycker om mig? eller är det konstigt?
Om ämnet kommer upp eller du känner att du behöver. Finns inga regler.
Bullet:
långa pinsamma tystnader oså, vilket jag också gör...
Tystnader är bara pinsamma om man själv tycker det. Låt honom fylla dem om han tycker det är jobbigt. Bara trist att gå dit med ett mentalt schema.
Cornucopia:
Fråga på, vad har du att förlora?
Nachac:
Tystnader är bara pinsamma om man själv tycker det. Låt honom fylla dem om han tycker det är jobbigt. Bara trist att gå dit med ett mentalt schema.
Okej uppdate till er alla! Jag var med honom hela natten inatt, han sov hos mig! Han är så underbar... Han gick precis från mig, så jäävla gullig att jag döör!!
Menmen... troligtvis sista gången jag ser honom på ett år, då han åker utomlands...
Bullet:
Menmen... troligtvis sista gången jag ser honom på ett år, då han åker utomlands...
Se till att hålla kontakten så kanske du har en chans när han kommer tillbaka.
Eller så klipper du helt, ditt val.
Bullet:
Okej uppdate till er alla! Jag var med honom hela natten inatt, han sov hos mig! Han är så underbar... Han gick precis från mig, så jäävla gullig att jag döör!!
Röstar för att du håller kontakten, men inte kärar ner dig totalt, då blir du förtvivlad. Passa på att leva lite singelliv.