Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig?

Ämnesstartare

rebeca:

ne d e på whiteday

Okej? xD

SvaraCitera

Att vara ett svin är så mycket bättre än att vara krossad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Att vara ett svin är så mycket bättre än att vara krossad.

Är det väl inte? Så alla som har blivit krossade ska vara svin?
Okej, denna killen mår dåligt, det vet, jag har sett hans ärr på hans armar så han gör typ allt för att passa in så antar att han är krossad och då beter han sig som ett svin istället för att vara krossad egentligen.

SvaraCitera

emma_96:

Är det väl inte? Så alla som har blivit krossade ska vara svin?
Okej, denna killen mår dåligt, det vet, jag har sett hans ärr på hans armar så han gör typ allt för att passa in så antar att han är krossad och då beter han sig som ett svin istället för att vara krossad egentligen.

Det jag säger är att en människa som beter sig illa har inte mått bra heller.

Som nyligen gjort slut med en tjej jag älskat med i 2 år har krossat mig, så just nu tänker jag bara på hur jag inte vill leva i ett samband där jag delar känslor och tankar med någon som kommer kunna krossa mig inom en snar framtid. Jag vill kunna vara den personen som bara har kul/flirtar vara med vänner och ha roligt och se världen... jag tänker inte lämna mitt hjärta åt någon annan igen.

Det är vad jag tänker just nu och jag vet att det är pga det som hänt mig därför säger jag detta just nu.

Angående din situation så är du tydligen intresserad av killen av olika anledningar du måste bara kunna tänka de anledningar du har för att du är intresserad av killen vad är värt att riskera. Både för dig och för honom.

Att vara självgod och egoistisk kan vem som helst vara... du vet inte vad en människa har inom sig förens ni har öppnat varandras hjärtan... och det kan ta väldigt länge.

Om du är kär så är du kär, och du utvecklas som människa... du frågar oss om råd men vi kommer inte göra dina val du väljer dom själv och du lär dig utav dem. Lycka till med ditt beslut och kom ihåg att livet har sina bästa tider och sina värsta.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele: Tack för ditt svar! [smile].

SvaraCitera

emma_96:

Tack för ditt svar! [smile].

Inget att tacka för:)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Inget att tacka för:)

Joo :).

SvaraCitera

emma_96:

Joo :).

Okej[blush][love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Okej

Aa, du fick mig verkligen att tänka om...

SvaraCitera