Det började med att jag började på en ny skola (jag går i 7an). Efter några dagar av lidande så märkte jag en tjej i 9an som stirrade på mig varje gång jag gick förbi, och ett flertal gånger har hon slängt in några kommentarer till sina kill/tjej kompisar (t.ex. Han kommer bli skit snygg när han blir äldre eller han killen är sjukt söt). Jag vet inte vad jag ska göra? Hon är liksom 2 år äldre än mig, det känns inte som om de skulle funka? Jag tycker hon är skit snygg o att hon är sjukt schyst o sånt. Ibland blir jag kåt på henne också.
Skulle gilla om några kommenterade och hjälpte mig, inga oseriösa svar.
jakan28:
Han kommer bli skit snygg när han blir äldre
Nej, hon tycker att du är för ung.
jakan28:
Ibland blir jag kåt på henne också.
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Kråkslott:
Nej, hon tycker att du är för ung.
Tack för svaret, jag tänkte på det också; men asså oftast brukar jag hänga med 9or och folk från gymnasiet, har mina kusiner och allt.
Fler svar tack?
GO FOR IT TIGER ![[badgrin]](/img/smilies/badgrin.gif)
Nu blev jag förvirrad :O
Haha! Detta hände mig med i sjuan. Jag fick henne men ville igentligen inte ha henne. Sedan när jag själv gick i nian kom jag på att hon va jävligt nice... Jaja, man lever som man lär.
Nu till den egentliga frågan. Hur skall du få henne?
jakan28:
Ibland blir jag kåt på henne också.
Vem blir inte kåt på tjejer som går i 9an![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Du avgör ju själv hur du vill göra tycker du om henne så ta chansen åh se hur de går de kan ju inte bli så mycket värre![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Nej, hon hatar dig.
jakan28:
Ibland blir jag kåt
go for it!