Usch, jobbigaste dagen hittills.. Bara tjuter och känner mig hur vilsen som helst. Avskyr sånt här. Vill bara att tiden ska gå fort så den här smärtan försvinner...
AhOui105:
Usch, jobbigaste dagen hittills
det brukar ta tid innan smärtan försvinner, så är det för alla, du kommer komma över henne för eller senare.. det ordnar sig och det är okej att gråta o vara vilsen när man nyss brutit kontakten med den man älskar.
Sen plötsligt en dag så känner du att det börjar kännas bättre och bättre..och ditt ex kommer också för eller senare få det bra hon med, bara att det kanske är lite svårare för henne,(ja vet inte)
försök hitta på saker o göra, så du slipper de jobbiga tankarna ett tag i alla fall. Det kommer bli bra, jag lovar dig oroa dig inte
Nintendo:
Varför skulle det vara bra/hälsosamt att bråka så ofta
jag menar bara det att det kan vara bra o tjafsa eller bråka ibland om saker som man behöver få ut och det löser oftast problemen som man har..
men jag håller med om att det är inte sunt o bråka jämt o ständigt, för man kan bli väldigt trött och må väldigt dåligt av det.. för vissa blir det bra efteråt och för vissa blir de inte alls bra.. för mig och min pojkvän blir det oftast bra efteråt och vi kommer närmare varandra på nått sätt.
Knarko:
Är du seriös nu?Är väl ändå "bra" att göra det så man inte stänger inne allt och till slut så spricker det och all skit kommer ut direkt?
ett bråk i veckan är väl mycket!? Har aldrig bråkat så ofta med någon någonsin, om man inte räknar min broder när jag var typ 12...
Nintendo:
Varför skulle det vara bra/hälsosamt att bråka så ofta? Fick inget svar av karnko heller, ni trollar mig bara
jag håller med dig iaf!
Knarko:
Är du seriös nu?Är väl ändå "bra" att göra det så man inte stänger inne allt och till slut så spricker det och all skit kommer ut direkt?
En gång i veckan är rätt mycket.
upponer:
Det kommer bli bra, jag lovar dig oroa dig inte
Ja, klart det kommer bli bra. Bara kämpa sig igenom den värsta tiden nu. Försöker hålla tankarna borta men vet inte vad som är bäst.. Att älta sönder det nu, kolla på alla bilder på oss tillsammans och gråta ut eller bara skjuta det åt sidan och ta en sak i taget.
AhOui105:
kolla på alla bilder på oss tillsammans och gråta ut eller bara skjuta det åt sidan och ta en sak i taget.
ja det är väl det som är det värsta, alla bra och roliga minnen som man hade tillsammans kommer ju försvinna, men du har haft andra bra minnen med andra personer också som du tycker om väldigt mycket och tror inte dom behandlar dig så som hon har gjort. Ni har haft eran stund, nu är det dags och försöka komma över det och börja sitt eget liv utan varandra, för jag tror att du kommer må så mycket bättre utan henne.
Tycker att hon ska ta tag i sina problem om relationer och det är inte lätt, tycker lite synd om henne för jag har varit e i den situation jag med och det var väldigt jobbigt så förstår henne också, men lika så är det jobbigt för dig med. Men du kommer klara det, hon kommer också klara det.
upponer:
Tycker att hon ska ta tag i sina problem om relationer och det är inte lätt, tycker lite synd om henne
Väldigt kloka ord. Det är så svårt att skilja på allt bara, man ser alla fina minnen/bilder. Vi kom hem efter en helt underbar vecka utomlands bara några dagar innan vi gjorde slut, bilderna och minnena där ifrån. Men samtidigt ligger allt det där andra kvar och skaver. Jag vet att det här är det bästa beslutet men samtidigt vill jag bara ligga i hennes famn och känna att allt är bra igen..
Hoppas hon blir lycklig och tar tag i sina problem, det är hon värd.
Nintendo:
Varför skulle det vara bra/hälsosamt att bråka så ofta?
Blivande_japan:
ett bråk i veckan är väl mycket!? Har aldrig bråkat så ofta med någon någonsin, om man inte räknar min broder när jag var typ 12...
Menar ej stora bråk varje vecka, men att tjata av sig om vad som är på ens hjärta kan ju vara bra.
Knarko:
Menar ej stora bråk varje vecka, men att tjata av sig om vad som är på ens hjärta kan ju vara bra.
Skillnad på att säga till när något är fel och att bråka tycker jag. Har aldrig bråkat med någon pojkvän, och väldigt sällan med vänner, har ändå bra och sunda relationer.
Blivande_japan:
Har aldrig bråkat med någon pojkvän, och väldigt sällan med vänner, har ändå bra och sunda relationer.
Ne har inte heller bråkat med någon flickvän så kanske bara jag som tror det är bra att vädra så ofta man kan men när man tänker efter så kanske det låter lite för mycket
Knarko:
Ne har inte heller bråkat med någon flickvän så kanske bara jag som tror det är bra att vädra så ofta man kan men när man tänker efter så kanske det låter lite för mycket
ah, tror att minst 50% av parterna har problem på något vis om d emåste bråka så mkt...
AhOui105:
Jag vet att det här är det bästa beslutet
bra 🙂
AhOui105:
men samtidigt vill jag bara ligga i hennes famn och känna att allt är bra igen..
förstår det, men det finns många fantastiska tjejer där ute ...oroa dig inte, du kommer säkert träffa en go och härlig tjej snart som är mogen nog för ett förhållande