Notifications
Clear all

Glad

Topic starter

DSC_0214_0.jpg

Idag är jag glad, jag vaknade imorse, min tre.åriga Lilla syster satt vid min sida, pussade på mig och ropade glatt " Maya! Du måste vakna! Maya" slog upp ögonen och såg mitt lilla charmtroll sitta där med ett stort leende på läpparna. Hjärtat fylldes av lycka,kärlek och glädje. Hon tvinga upp mig ur min säng, jag sa hejdå till sängen, drog på mig morgonrocken och följde med min ivriga lilla syster ut till köket där hon extatisk ställde sig och hoppa upp och ner, klappandes händerna och ropade " det snöar! Det snöar Maya! Titta! Titta!!" 

Kan man låta bli att bli glad av ett barns rena skära lycka och livsglädje?!

Jag blir glad av mina syskon, och min familj. Blir glad av djur.och av att sitta på hästryggen, jag blir glad av musik,filmer och bilder. Jag blir glad av de jag älskar och av böcker.

När jag blir glad, ler jag, ögonen sprakar, jag skrattar och mår bra, hela jag lyses upp. Jag fnittrar lätt och är en anning snuskig, altså, humorn är snuskig...

ReplyQuote
Topic starter

Attitydinkontinent:
Fick precis nya hörlurar och nu hör jag nya instrument i musiken jag lyssnar på x) feels good man *-*

cage_bliss.gif

Nicolas Cage! Mycket glad

bisexuell98:
Haha okej då Patrick 😛

Du glömde citera Blink

Bell:
Märks att du är lite käääär! Party Dessutom har du inte varit här på 1,5 dygn?? Jag tog ju också paus iofs.. men blir ju lite nyfiken va. Blink

Jag är glad. Har tagit tag i mitt liv och nu är allt lite mer ordnat runt omkring mig. Blir glad av att ha det städat och ordnat. Tror jag kan ha någon litenliten störd del i hjärnan, kan typ inte leva om det är stökigt eller om jag inte skrivit ner alt jag behöver göra.

Ikväll kommer mina närmaste människor i livet hit. Vi ska laga dumplings och sen äta en awesome efterrätt jag ska göra strax. 

Jag blir glad av att titta på gamla bilder/filmer, av att äta, av att få fina sms, att kunna säga ett par ord till min senast tillkomna vän och så skrattar vi i flera minuter. Sånt är fint. Citat vi skrattar åt; "Det är livet på en pinne det", "Det finns de som lever på att göra papper", "Ni suger musten ur mig". Internhumor, finns det något härligare?? Hjärta

Blir också glad av mina grannar. Känner dem inte så bra men blir typ alltid glad när jag hör/ser att de är hemma. Det känns så mysigt att vi alla är här tillsammans i huset. När hela tvättstugan är fylld av tvätt, då blir jag lite glad. Känns som att vi är en liten familj när våra tröjor och underkläder hänger där bredvid varandra.

Kan vara det flummigaste inlägget på länge, stackars Patrick Bateman som har tix och måste svara på ALLT, lycka till Blink

Kan börja men det sista du skrev, läskigt att du vet det Blink Men mm, rätt flummigt inlägg, ska försöka så gott jag kan Blink

Busigt att det där märks förresten, tror vi får fortsätta i typ pm Rodnar Men jepp, inte alls vari aktiv på sistone! Rätt skönt 🙂 Men din städgrej låter ju bra, då kan du ju liksom varje gång det känns lite jobbigt städa 🙂 

Berätta om dumplings och din efterrätt! Mycket glad

Mysiga grejer du blir glad av iaf 🙂 avrundar så här känner jag, men ett bra och flummigt inlägg. Väl utvecklat och fint 🙂

elise999:

DSC_0214_0.jpg

Idag är jag glad, jag vaknade imorse, min tre.åriga Lilla syster satt vid min sida, pussade på mig och ropade glatt " Maya! Du måste vakna! Maya" slog upp ögonen och såg mitt lilla charmtroll sitta där med ett stort leende på läpparna. Hjärtat fylldes av lycka,kärlek och glädje. Hon tvinga upp mig ur min säng, jag sa hejdå till sängen, drog på mig morgonrocken och följde med min ivriga lilla syster ut till köket där hon extatisk ställde sig och hoppa upp och ner, klappandes händerna och ropade " det snöar! Det snöar Maya! Titta! Titta!!" 

Kan man låta bli att bli glad av ett barns rena skära lycka och livsglädje?!

Jag blir glad av mina syskon, och min familj. Blir glad av djur.och av att sitta på hästryggen, jag blir glad av musik,filmer och bilder. Jag blir glad av de jag älskar och av böcker.

När jag blir glad, ler jag, ögonen sprakar, jag skrattar och mår bra, hela jag lyses upp. Jag fnittrar lätt och är en anning snuskig, altså, humorn är snuskig...

Också ett fint inlägg! Omöjligt att inte bli rörd och glad typ av småbarns glädje, det är så himla vackert. Gillar välutvecklade och fina inlägg, kul att läsa liksom så tack 🙂 

ReplyQuote
Topic starter

patrick bateman:

Nicolas Cage! Mycket glad

Du glömde citera Blink

Kan börja men det sista du skrev, läskigt att du vet det Blink Men mm, rätt flummigt inlägg, ska försöka så gott jag kan Blink

Busigt att det där märks förresten, tror vi får fortsätta i typ pm Rodnar Men jepp, inte alls vari aktiv på sistone! Rätt skönt 🙂 Men din städgrej låter ju bra, då kan du ju liksom varje gång det känns lite jobbigt städa 🙂 

Berätta om dumplings och din efterrätt! Mycket glad

Mysiga grejer du blir glad av iaf 🙂 avrundar så här känner jag, men ett bra och flummigt inlägg. Väl utvecklat och fint 🙂

Också ett fint inlägg! Omöjligt att inte bli rörd och glad typ av småbarns glädje, det är så himla vackert. Gillar välutvecklade och fina inlägg, kul att läsa liksom så tack 🙂 

Tack, kul att du orkade läsa

ReplyQuote