Nu jävlar vill jag gnälla lite. Jag tvingar dig inte att läsa det här förresten, eller gör jag det? Vem vet, det kanske är jag som står bakom dig med kulspruta eller så är det din farbror.
Hur som helst - GNÄLLDAGS.
Jag hatar tvspelskonsoller nu. SERIÖST MYCKET. Speciellt Wii, eftersom jäffla kontrollerna är bajs och batterierna tar slut stup i kvarten.
Något annat jag kom att hata är Vatten templet i Zelda; Twilight Princess. (Och du, kära Zeldanörd. Jag vet att jag är dålig som inte har klarat ut det än. Och jag vet att det var evigheter sen det släpptes, och vet du vad? Jag vet också att du anser att GameCube verisionen är den ENDA rätta, eftersom Link där är Vänsterhänt. osv, osv. Nu när vi har rätt ut allt det, låt mig gnälla klart)
MEN, IDAG.
Men idag var den dagen då jag nästan klarade det.
Idag var den dagen jag hittade nyckeln till sista bossen efter timmars av förvirring. Idag var dagen jag äntligen skulle komma ut ur helveteshålan!
Innan Wiiet stängde av sig själv.
Vilket jag trodde för att det var överhettat.
Visar sig att det inte går att sätta på igen.
Heh.
NU har jag inget Wii längre.
Eller jag har ett, som har pajjat för okänd anledning.
WOOHOOOO.
Låt oss höra era I-landsproblem! Helst inga för jobbiga, för då kanske jag mår dåligt över att jag mår dåligt.
Du har dåligt inflytande på UM. Bidra med käääärlek istället
Nej men, detta var en ordentlig tråd. Det kan vara skönt att bara filtrera sådana små irritationsmoment ej värda att förstora upp allt för mycket.
Lider med dig.
Gnäller över att jag är trött och inte kan göra något åt det atm utan att riskera att förlora jobbet. Varför får man inte prioritera sitt mående när det väl behövs?!