nån som vet nån bra sida där man kan kolla filmer på? jag hade bra sidor förr men minns de ej.
youtube
utbilda dig lite om världen osv
dazed:
youtube
utbilda dig lite om världen osv
finns inget på youtube
sen kony skiten tänker jag aldrig se
Hört talas om torrents?
patrick bateman:
sen kony skiten tänker jag aldrig se
Det är inte Kony det är bara en efterbliven titelskrivare, Occupation 101 är det, en dokumentär om Israel - Palestinakonflikten. Det är bara någon mupp som lagt till det "the real kony" för att få lite views
S3ON:
Hört talas om torrents?
vet inte hur man använder det
dazed:
Det är inte Kony det är bara en efterbliven titelskrivare, Occupation 101 är det, en dokumentär om Israel - Palestinakonflikten. Det är bara någon mupp som lagt till det "the real kony" för att få lite views
haha vilken idiot. okej då är det ju lite mer intressant iaf antar jag. kony är jag så jävla tröt på
patrick bateman:
vet inte hur man använder det
seriöst!?
patrick bateman:
nån som vet nån bra sida där man kan kolla filmer på? jag hade bra sidor förr men minns de ej.
noobroom.com
Tyvärr finns det ingen text på filmerna.
S3ON:
seriöst!?
faktiskt. vadådå? jag är cool
Tjejen_med_hjärtat:
noobroom.com
Tyvärr finns det ingen text på filmerna.
tack. ska kolla upp
haha det är lugnt så länge filmen är på engelska/svenska.
patrick bateman:
faktiskt. vadådå? jag är cool
Du vill inte lära dig heller? Jag menar, en enkel google-sökning & kunskapen är din..
S3ON:
Du vill inte lära dig heller? Jag menar, en enkel google-sökning & kunskapen är din..
njä. aldrig behövt kunna det. orkar nog inte lära mig nu heller
patrick bateman:
orkar nog inte lära mig nu heller
Det är simpelt som fan! Det enda du behöver göra är att installera någon BitTorrent-klient, exempelvis: µTorrent Länk: http://www.utorrent.com/
Därefter kan du surfa in på exempelvis thepiratebay, söka efter en film, klicka "Download Torrent", Och filen öppnas automatiskt i BitTorrent-klienten.. Du väljer en plats att spara filmen på & vips, den är nere..
patrick bateman:
är det en dvärg med michael jackssons ansikte? damn thats creepy. din avatr alltså
S3ON:
Därefter kan du surfa in på exempelvis thepiratebay, söka efter en film, klicka "Download Torrent", Och filen öppnas automatiskt i BitTorrent-klienten.. Du väljer en plats att spara filmen på & vips, den är nere..
hmm coolt. tack för förklarningen. verkar dock lite knepigt ändå men får la försöka mig på det nån dag för att se om jag kan
YaBasta:
är det en dvärg med michael jackssons ansikte? damn thats creepy. din avatr alltså
hahaha. skulle kunna vara det
dock är det den läskigaste mannen nånsin. är Brian Peppers. kolla
patrick bateman:
Brian Peppers.
wtf!? är de en riktig snubbe, trodde det va en fejk bild, äcklig kille