Aviseringar
Rensa alla

god jul

Image

SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

SvaraCitera

trevlig jul[party]

Om man endå hade nån och fira jul med...

SvaraCitera
time
 time

God jul världens bästa umareeeeeee

SvaraCitera

Issen:

Min skola har också sånadär vidriga traditioner om att göra samma sak varje år. Läsa dikter som tar ca 20 minuter styck att läsa... inför luciafikat som alla sitter och vill ha men inte får förrän dom läst klart...

Ondska!

De tror nog att eleverna ser upp till dem om de gör det. På min skola hade lärarna ett band som spelade rock på lucia. [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

God Jul! [crazy]

SvaraCitera
Issen

Sagitta:

De tror nog att eleverna ser upp till dem om de gör det. På min skola hade lärarna ett band som spelade rock på lucia. [bigsmile]

Låter ju lite spexigt i alla fall. Dom har många traditioner hos oss... och att dom vore bra är mer än man kan säga om de flesta. Man typ känner hur energin bland de 150-200 eleverna som sitter i matsalen bara försvinner när dom drar igång [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!! [love][love]

SvaraCitera

Issen:

Låter ju lite spexigt i alla fall. Dom har många traditioner hos oss... och att dom vore bra är mer än man kan säga om de flesta. Man typ känner hur energin bland de 150-200 eleverna som sitter i matsalen bara försvinner när dom drar igång [crazy]

Haha ja. [smile] Låter som rätt få ändå, vi var upp mot 600 elever som satt och jublade medan gubbarna rockade i peruker.

SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

God jul världens bästa umareeeeeee

tack det samma

SvaraCitera

weed

SvaraCitera
Issen

Sagitta:

Haha ja. [smile] Låter som rätt få ändå, vi var upp mot 600 elever som satt och jublade medan gubbarna rockade i peruker.

Min skola är inte så stor... tror inte nån folkhögskola äre.
Vore fint med lite roliga traditioner iaf... vi har typ... 1 eller 2 som är bra... som är gemensamma för skolan vill säga. Sen finns det en hel del skoj som är enbart för filmarna [bigsmile]

SvaraCitera

Issen:

Min skola är inte så stor... tror inte nån folkhögskola äre.
Vore fint med lite roliga traditioner iaf... vi har typ... 1 eller 2 som är bra... som är gemensamma för skolan vill säga. Sen finns det en hel del skoj som är enbart för filmarna [bigsmile]

Aha, trodde du pratade om din högstadieskola. [crazy] Jag längtar tills jag får börja på en ny skola, min har helt tappat sin glans.

SvaraCitera
Issen

Sagitta:

Aha, trodde du pratade om din högstadieskola. [crazy] Jag längtar tills jag får börja på en ny skola, min har helt tappat sin glans.

NAeh, där va vi ju 1500 elever... minns knappt julavslutningarna där ifrån dock.

SvaraCitera