Åtta:
Jag hade helt glömt att du har spelat tennis! Vilket sammanträffande då att jag söker squashpartner (som tennis fast det gör ondare att få bollen på sig, och man slipper vara utomhus). Intresserad?
Absolut! Det där styr vi upp så fort du är på plats i huvudstaden.
nämen isola, katt + akvarium är väl ingen bra kombo? eller?
fast din katt är säkert väluppfostrad och bara tittar på firrarna
kachin:
fast din katt är säkert väluppfostrad och bara tittar på firrarna
Hon är ganska ointresserad av det. Har dock ibland sett att hon haft framtassarna på glaset och bedrivit lite marinbiologiska studier.
djupaste:
Varför så arg? Det har ju funnits massvis med kvinnliga kungar till exempel ?
Idag har jag vaknat bakfull och stel i ryggen i ett tält, dragit upp en redigt klen abbore. Blåst i en nykterhetskontroll (som jag var övertygad om att jag skulle faila), kommit hem, sovit. Varit i tvättstuga, försökt läsa Marx, lyssnat på gammal musik jag har och tänkt på minnen dessa låtar väckt , blivit deprimerad av detta, loggat in här. Lagt på Emmylou Harris på skivtallriken.
Jag var förvånad över detta tills jag insåg att du bor i Falun
dazed:
Idag har jag vaknat bakfull och stel i ryggen i ett tält, dragit upp en redigt klen abbore. Blåst i en nykterhetskontroll (som jag var övertygad om att jag skulle faila), kommit hem, sovit. Varit i tvättstuga, försökt läsa Marx, lyssnat på gammal musik jag har och tänkt på minnen dessa låtar väckt , blivit deprimerad av detta, loggat in här. Lagt på Emmylou Harris på skivtallriken.
djupaste:
Jag var förvånad över detta tills jag insåg att du bor i Falun
Exakt vad förvånade dig?
Exakt vad förvånade dig?
Du lever ett liv som majoriteten av Sveriges befolkning inte skulle kalla för mainstream.
djupaste:
Du lever ett liv som majoriteten av Sveriges befolkning inte skulle kalla för mainstream.
Ja men i den fria republiken Falun där är det bara standard vet du.