genus:
stoldansar tilllite pinsamt
Jisses.
Varför?!
pizdakurac:
Tack kommer ha den på hjärnan resten av denna vecka.
vsg vännen
Ensamvargen:
Packar, rackar och peppar. Ska till Emmaboda!
Åå va skoj!
Nått speciellt du ser fram emot att se?
trubdruider:
Jisses.
Varför?!
Är ju hemskt dansant låt, man kan ba inte sitta stilla!
trubdruider:
Nått speciellt du ser fram emot att se?
JOSPRESSEN
trubdruider:
Varför badar man med kläderna på?
För att min kritvita eskimå-hud är sjukt känslig mot solen. Visst får man lite skumma blickar och sådär, men det går att leva med!
faan. har planerat med en polare att grilla. och nu vill en annan kompis att jag ska med på "feta" festen. den verkar iof kul, men har inte ens nån dricka hemma just nu. måste allt ske på samma dag eller?! nått kunde hänt igår. då hade jag inget att göra.
Ensamvargen:
JOSPRESSEN
haha va skumma! men roliga! rätt bra ju
hur hittade du dom?
S3ON:
För att min kritvita eskimå-hud är sjukt känslig mot solen. Visst får man lite skumma blickar och sådär, men det går att leva med!
aha, vad jobbigt.. men va bra att du klarar dig haha.
jag har ist legat ute och solat massa idag.
trubdruider:
haha va skumma! men roliga! rätt bra ju
hur hittade du dom?
Hörde dom nog första gången på en djurrättsfest. Sedan kollade jag igenom vilka band som skulle spela på Emmaboda och lyssnade på det som lät bra/roligt/flummigt/asball. Sedan ska jag nog se bob hund och far & son med. Kanske krunegård och crystal castles.
Ensamvargen:
Hörde dom nog första gången på en djurrättsfest. Sedan kollade jag igenom vilka band som skulle spela på Emmaboda och lyssnade på det som lät bra/roligt/flummigt/asball. Sedan ska jag nog se bob hund och far & son med. Kanske krunegård och crystal castles.
okej. låter bra det!
hoppas du får det skitkul där. såg att crystal castles skulle dit. tkr dom är bra. men tkr det är lite pinsamt att jag tkr dom är bra. ser ut som du också tycker det haha. men, varför tkr vi så egentligen??? nu slutar vi fjanta oss
trubdruider:
okej. låter bra det!
hoppas du får det skitkul där. såg att crystal castles skulle dit. tkr dom är bra. men tkr det är lite pinsamt att jag tkr dom är bra. ser ut som du också tycker det haha. men, varför tkr vi så egentligen??? nu slutar vi fjanta oss
Vet inte om jag vågar släppa på pinsamheten! Fast kanske jag vågar.
Ensamvargen:
Vet inte om jag vågar släppa på pinsamheten! Fast kanske jag vågar.
Vi försöker tillsammans!!
För vet inte heller
trubdruider:
Vi försöker tillsammans!!
För vet inte heller
Så crystal castles live. Var inte så bra som jag hade hoppats.
Ensamvargen:
Så crystal castles live. Var inte så bra som jag hade hoppats.
Hm fandå
De andra då?
trubdruider:
De andra då?
Blev:
1, Kär i Bob Hund
2, Förälskad i Bob hund
3, Frälst av Bob Hund
Sen var typ Far & Son, Machup international och Glesbygd'n nice.
Ensamvargen:
Bob Hund
haha, fan va bra!