Godnatt! Hoppas alla överlever stormen!
mörrn, tittar ut och blir förvånad över varför det är så lite snö på taken, kommer på att det är storm.. kikar man på gatan är det nog närmare 10cm snart.
God morgon.
Det var visst bara 5
mvh en entusiast
Morsning
god mörgen
God morgon
S3ON: mörrn, tittar ut och blir förvånad över varför det är så lite snö på taken, kommer på att det är storm.. kikar man på gatan är det nog närmare 10cm snart.
Varför så tidigt uppe? Lyllo! Här verkar det ha avtagit, bara pyttelite snö
FruLiten: God morgon.
God morgon. Varför är du med uppe så tidigt?
S3ON: mvh en entusiast
Kommer nog mer snart 🙂
Stekaren: Morsning
Godmorgon. Du får samma fråga, varför uppe så tidigt?
FNÖ: god mörgen
Godmorgon fnö! Vad gör du uppe så tidigt då?
elise999: God morgon
Godmorgon på dig med Elise! Du var inte lika tidig som de andra men ändå tidig, haha.
patrick bateman: Varför så tidigt uppe? Lyllo! Här verkar det ha avtagit, bara pyttelite snö
Det snöar friskt fortfarande, ska sova snart, varit vaken sedan 18_tiden igår kväll.
S3ON: Det snöar friskt fortfarande, ska sova snart, varit vaken sedan 18_tiden igår kväll.
Nice! Haha jisses, sov människa!
patrick bateman:
Nice! Haha jisses, sov människa!
Man vill ju vara vaken när det är snö.. När jag vaknar nästa gång kanske allt är borta. 🙁
S3ON: Man vill ju vara vaken när det är snö.. När jag vaknar nästa gång kanske allt är borta. 🙁
Haha ja då förstår jag! Men det är charmigt att typ sova när det börjar snöa för att sedan vakna och så ligger det massa snö!!
patrick bateman:
Varför så tidigt uppe? Lyllo! Här verkar det ha avtagit, bara pyttelite snöGod morgon. Varför är du med uppe så tidigt?
Kommer nog mer snart 🙂
Godmorgon. Du får samma fråga, varför uppe så tidigt?
Godmorgon fnö! Vad gör du uppe så tidigt då?
Godmorgon på dig med Elise! Du var inte lika tidig som de andra men ändå tidig, haha.
Haha, är alltid uppe tidigt på veckorna, bor så långt från skolan så måste åka buss
Godmorgon fnö! Vad gör du uppe så tidigt
morgon stund har guld i marsvin
elise999: Haha, är alltid uppe tidigt på veckorna, bor så långt från skolan så måste åka buss
Folk är så duktiga som kommer upp tycker jag Blä vad jobbigt! 🙁 Gångavstånd ska det vara