Notifications
Clear all

Göra slut?

Topic starter

enhimmelskdrog:

men jag vill ju inte ha med honom för det är en vän-grej, vi var där förra året med men då campade vi inte, det är tanken i år

snäll flickvän du är [bigsmile]

ReplyQuote
Topic starter

värdeuppgift:

snäll flickvän du är [bigsmile]

JAG VET[sad]

ReplyQuote

enhimmelskdrog:

positivt men jag får ju aldrig egentid eftersom han vill ha kontakt jämt och jag vet inte om det är honom eller den ständiga kontakten jag börjar tröttna på.

ja allså ett förhållande kräver ju sina uppoffringar, å i ditt fall krävs det ju lite att du svarar å pratar med han när han har det behovet, annars tillfredställs ju ej det från hans sida.

Men känner du att du ej saknar han, ej pallar prata å skicka sms hela dagarna och int ens räknar in honom i dina semesterplaner.... ja då e han nog bara en överflödig detalj i ditt liv! var snäll och gör slut med han[love]

ReplyQuote
aliv
 aliv

enhimmelskdrog:

Jag har gjort slut med en kille en gång förr och det är så himla jobbigt psykiskt, jag vet inte om jag orkar ha så dåligt samvete igen, jag vet ju att han älskar mej.

Så jag skulle vilja ha lite råd om vad ni hade gjort i min situation?

Låter som att du bör göra slut, inte träffats på 3 månader är sjukt om han inte befinner sig utomlands eller på mars.
Skulle vilja säga erat förhållande är redan över, bättre att leta efter nån ny med större utrustning ;).

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote