Notifications
Clear all

Göra slut eller inte?

Raptor

Mikaela_B:

[love]Hej!

Hej!

Jag var i en liknande sits för ett tag sedan och fick följande råd: "Det är alltid värt att göra slut."

Efter Många om och men så blev så tillslut, och nog hade kompisen jag fick rådet av rätt!
Jag mådde så jävla bra efteråt. Livet lekte, tillvaron var underbar! Rider fortfarande lite på den vågen... ^^
Klart att saknaden kommer göra sig påmind, men då gäller det att vara stark, och gärna att man har vänner som backar upp en. Som tur är hade jag det... vänner, som jag inte ens visste att jag hade!

Det finns så mycket bättre saker i den här världen du kan lägga ned tid och energi på! Gå inte och deppa och traggla med något som ändå inte blir bra!

ReplyQuote

Ni har pendlat mellan att vara ihop och att inte vara ihop under lång tid, säger du. Det får mig att rysa litegranna. Ett bra förhållande pendlar inte. Är det slut så är det slut. Antagligen tog det slut redan första gången ni gjorde slut, men eftersom ni pendlat så mycket har känslor ni borde släppt rotat sig.

Man blir fäst vid en person man känt i två år. Man fäster sig vid en person på en vecka. Det som känns svårt är antagligen att bryta kontakten, att skära bort en människa från sitt liv. Det svider och känns tomt, men med tanke på hur ert förhållande ser ut så kommer det nog vara bäst för dig om du gör det.

ReplyQuote
Topic starter

Jo, tack för era svar, de gjorde mig lite mer klarsynt.
Inatt hände det dock samma sak som förut, mobilen av och nej ingen pojkvän kom hem på natten, har fortfarande inte hört av honom..Detta gjorde ju det hela liite enklare.
Värkar helt enkelt inte vara nåt att hänga i julgranen,då jag inte kan leva med någon som beteér sig så omoget.
Så nu har man konkat väskor igen hem till föräldrarna, inte det roligaste precis. Tack och lov att det är helg iaf så man kan ta sig några shots.

ReplyQuote

Plus att om du gör slut med honom kommer en ny man som du kommer älska lika mycket MEN som behandlar dig bra.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote