jag har sovit utan täcke/med ett täcke som halvt hängt utanför fodralet i jag vet inte hur många nätter ... för jag kan inte bädda ... men nu har jag snott syrrans perfekta täcke, hiihihhihi helvette va skönt jag ska sova i natt
bara så ni vet ...
mm det är ju typ rocket science att få i täcket i påslakanet assåeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh
har tvättat lakan denna helgen (okej mamma har) så ska få i täcke i lakan imorrn när jag åker hem till pluggorten 🙂
täcken är fina grejer!
enhimmelskdrog:
mm det är ju typ rocket science att få i täcket i påslakanet assåeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh
i knoooooooooooooooow.
Crypto:
har tvättat lakan denna helgen (okej mamma har) så ska få i täcke i lakan imorrn när jag åker hem till pluggorten 🙂
täcken är fina grejer!
åååååh låter bra! lycka till säger vi till dig och yeah, täcken är fan underbart! helt klart det bästa med att sommarn e över
kennyman:
i knoooooooooooooooow.
har kunnat det fler aåååår
kennyman:
lycka till säger vi till dig
inte svårt för en kille med skillz 😉
kennyman:
helt klart det bästa med att sommarn e över
mitt rum blir varmt p.g.a datorn så sover oftast utan halva täcket ändå ^^
får se hur det blir under vintern
enhimmelskdrog:
har kunnat det fler aåååår
så pass . Jag har fortfarande hopp om att kanske eventuellt lära mig någon vacker dag
Crypto:
inte svårt för en kille med skillz 😉
höhö
Crypto:
mitt rum blir varmt p.g.a datorn så sover oftast utan halva täcket ändå ^^
får se hur det blir under vintern
hm jo iofs så sover jag knappt med täcke heller ... eller ah, senast mitt täcke var användbart var det typ varmt hahaha. Men i natt så mahahaha
kennyman:
var det typ varmt hahaha. Men i natt så mahahaha
Vi skulle kunna göra det ännu varmare 😉
höhöhöhö
Crypto:
Vi skulle kunna göra det ännu varmare 😉
höhöhöhö
ahahaöhöhöhhehehihihi
Nejmen juste, sova var det ja! tänkte dessutom slå på stort och stänga av datorn natten i ära GONATT, sov sött och dröm vackert! (när och om ni nu ska sova)
kennyman:
ahahaöhöhöhhehehihihi
är pyroman
kennyman:
schlafen gött!
du har också flagga på din avatar!!1!
Statslös:
du har också flagga på din avatar!!1!
hahahah ja, vi hade kul
kennyman:
jag har sovit utan täcke/med ett täcke som halvt hängt utanför fodralet i jag vet inte hur många nätter ... för jag kan inte bädda ...
är väl bara att be mamma att fixa?
kebu12:
är väl bara att be mamma att fixa?
ah, tänkte fråga pappsen idag men grejen är att, han går och lägger sig tidigare än mig oftast, och då är det redan försent när jag väl kommer på att, justefan täcket ... och lägger han sig inte tidigare, så är det redan försent i alla fall, för då ligger jag så jävla skönt i min jävla säng redan