Notifications
Clear all

Gratis kondomer?

zisou:

Kan man få det gratis på ungdomsmottagningen?

Jag fick det, men jag var på typ information och så. Fast jag tror itne man kan gå dit och typ bara få gratis. Men det är väldigt billigt att köpa på UM, typ 2kr/st.

ReplyQuote

zisou:

ett 10 pack för 63 spänn?! :O Räcker ju typ en vecka :/

altså då får man nog säga till henne att hon får betala hälften.

eller något i stil med, "nejdu. altså jag har inte råd oh ha sex just nu."

ReplyQuote

StartPaket:

eller något i stil med, "nejdu. altså jag har inte råd oh ha sex just nu."

härlig necro -.-

ReplyQuote

Stringburka:

härlig necro -.-

vad kallaru mig?

ReplyQuote

StartPaket:

vad kallaru mig?

necro

ReplyQuote

zisou:

Hellu, nu är det så att jag behöver en jävla massa kondomer då tjejen slutat me p-ringen som gjorde henne lite dålig. Kan man få det gratis på ungdomsmottagningen? Jag är 19 år.

Senast jag var på coop och skulle hämta cigg till en person (ja, personen är över 18) så hittade jag 10 pack kondomer med grön förpackning. En fråga som jag vill ställa ochså, dem där lapparna man printar ut och betalar med, kan man printa ut en sån lapp och smitta ut med den till maskinen? Eller måste den aktiveras? Känns konstigt att man köper 10 pack kondomer och inte tar dem. [shake] Men men, bara bra för mig. 🙂

ReplyQuote

Bli medlem på alla kondombutiker på nätet! De flesta hargratis kondomer mot porto för nya kunder [no-no] Fick ihop 60st genom att bara betala porto, totalt kansk 100 spänn [y] + att jag fick en liten sammetpåse att förvara dem i [smile]

ReplyQuote

zisou:

Finns på hud-mottagningen, Brukar plocka på mig en hel del.. [wink]

ReplyQuote

actionpark:

Senast jag var på coop och skulle hämta cigg till en person (ja, personen är över 18)

Åh, relevant fakta [y]

ReplyQuote

Tycker nog att du kan finansiera ditt snuskande själv då du är 19.
Köp på apoteket det är inte SÅ hiskeligt dyrt.

ReplyQuote

zisou:

Inte om du tar 3000 stycken! [no-no]

http://www.skanskan.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070808/DAGENSTIDNING/7080800...

ReplyQuote