grattis mig, jag fyller faktiskt år idag. nej jag fyller faktiskt den 29 men det finns inte iår så jag firar idag
säg grattis...eller nej ingen behöver säga grattis. jag hatar att fylla år, jag är 19 nu. asgammal och jag har inte gjort ett piss med mitt liv. finns inget värre än födelsedagar och högtider, man mår bara sämre då. fan är meningen med allt egentligen? jag pallar inte!!
fick dock fina presenter...som jag inte ens förtjänar
usch asså
tricket är ju att få någon att göra en tråd åt en
så du är fyra år gammal coolt
Jag tänker gratulera dig. Grattis!
Gratulerar.
patrick bateman:
fina presenter
Tårta är viktigare
patrick bateman:
finns inget värre än födelsedagar och högtider, man mår bara sämre då.
Det är just för att sådant är deprimerande som det firas; för att muntra upp och distrahera huvudpersonen.
awesome att fylla på en dag som inte finns hur gammal blir du egentligen? typ 4 el?
åh just det grattis också
Grattis
grattis
Grattis!
du är ju inte 19 förrän imorn du kan ju inte fira en dag för tidigt
Grattis!
grattis!
patrick bateman:
jag hatar att fylla år, jag är 19 nu. asgammal och jag har inte gjort ett piss med mitt liv
Mitt mål är att åstakomma något piss med mitt liv nu på min 19 års dag. Har ett år på mig. RockNroll!
Eminem hälsar grattis!!
qazedctgb:
tricket är ju att få någon att göra en tråd åt en
så du är fyra år gammal coolt
är för ny här, inte många som känner mig än. dock jobbar jag på det. har en förmåga att bli ökänd på ställen som detta
haha mm det är lite coolt, dock hör jag det år efter år. börjar bli tröttsamt
El Guaje:
Jag tänker gratulera dig. Grattis!
sank you
mynona:
Tårta är viktigare
gillar inte tårta
dock åt jag kladdkaka och kanelbullar mina morsa bakat
mynona:
Det är just för att sådant är deprimerande som det firas; för att muntra upp och distrahera huvudpersonen.
bra poäng
Blivande_japan:
awesome att fylla på en dag som inte finns hur gammal blir du egentligen? typ 4 el?
åh just det grattis också
haha tackar
mm är 4. blir 5 nästa år tror jag. är född 92 så fyllde 1 96, 2 2000, 3 2004, 4 2008 och sen 5 2012. fna vad länge jag kommer leva
envitkossa:
Grattis
tack
Lounge fact:
grattis
thank you
kraamiszz:
Grattis!
tack så mycket
enhimmelskdrog:
du är ju inte 19 förrän imorn du kan ju inte fira en dag för tidigt
haha sorry. jag har alltid tänkt att eftersom jag fyller i febrauri så måste jag alltid fylla i febrauri. därför flyttade jag ner till 28 istället för upp till 1 mars
S3ON:
Grattis!
tackar
Hjärtlös:
grattis!
sank you
Bajskorv:
Mitt mål är att åstakomma något piss med mitt liv nu på min 19 års dag. Har ett år på mig. RockNroll
coolt lycka till
förresten är det techno viking på din bild?
stereo total:
Eminem hälsar grattis!!
haha tack
en fin present från honom skulle vara att komma tillbaka till sverige så jag kan se honom live
patrick bateman:
tack