Aviseringar
Rensa alla

GRATTIS


Ämnesstartare

Tack alla, btw!


   
SvaraCitera

Grattis i efterskott [blush]


   
SvaraCitera

ajyprah:

Och silverschampoot fungerar inte heller.

Balsam och hårinpackning finns också! Annars så funkar kamomillprodukter ganska bra, på mig iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Balsam och hårinpackning finns också! Annars så funkar kamomillprodukter ganska bra, på mig iaf.

Har silverschampoo och balsam. Finns det inpackning också :S

Men man ska väl ändå inte behöva allt det. Jag har för mig att det finns ett schampoo som gör det vitt redan efter en kväll. Inte efter tre månader[mad]


   
SvaraCitera

ajyprah:

Men man ska väl ändå inte behöva allt det. Jag har för mig att det finns ett schampoo som gör det vitt redan efter en kväll. Inte efter tre månader[mad]

Gissar att det är fancy och dyrt frisörshampo. Jag brukade använda blekningsspray när jag var yngre, men det är ju så kasst för håret.


   
SvaraCitera

Grattis i efterskott!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag brukade använda blekningsspray när jag var yngre, men det är ju så kasst för håret.

Kanske kan testa. Kasst för håret struntar jag i. Mitt mål har aldrig varit att få lent och glansigt hår.


   
SvaraCitera

ajyprah:

. Mitt mål har aldrig varit att få lent och glansigt hår.

Då är blondsprayen absolut för dig! Men man tappar lite hår, eller jag gjorde. Hade väldigt slitet hår då iof, så använder man den med måtta så ska det nog gå bra.


   
SvaraCitera

dö aldrig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då är blondsprayen absolut för dig! Men man tappar lite hår, eller jag gjorde. Hade väldigt slitet hår då iof, så använder man den med måtta så ska det nog gå bra.

"När ämnena i det reagerar med väte och sånt som finns i blekningar och toningar så blir håret som tuggummi, ämnena liksom kokar sönder håret. Det hade inte jag en aning om, så jag tänkte att det vore bra om jag delade med mig av det 🙂 "

Eller okej...Jag vill inte ha tuggummihår.


   
SvaraCitera

ajyprah:

ag vill inte ha tuggummihår.

Smart där. Hade tuggummihår ett tag, ej att rekommendera [crazy]


   
SvaraCitera