Aviseringar
Rensa alla

gravid?


Res nullius:

hon är utvecklingsstörd dock, kanske kan förklara en del :S

ah kanske. vad hände med barnet då? [shake] en 12-åring är ju inte riktigt kapabel att ta hand om ett barn, blir väl ännu värre om 12-åringen dessutom är utvecklingsstörd.


   
SvaraCitera
Tyrael

isola:

Man måste leva under en sten om man är i tonåren och inte vet att man blir illamående som gravid [crazy]

Eller inte har föräldrar som berättar det för en, det kommer inte precis upp i en diskussion mellan tjejer, eller har jag fel?

Du vet, det finns en värld utanför ditt rum, alla lever inte samma liv som du, men visst, ditt uttalande var bara din syn på saken, om du dock öppnat ögonen hade du förstått att det uttalandet var otroligt ogrundat.


   
SvaraCitera

Tyrael:

du vet, det finns en värld utanför ditt rum, alla lever inte samma liv som du, m

men lilla du, det är väl du som lever i ett rum om du tror att den enda informationskällan är skolan och att man är dömd att leva i okunskap om man missade en dag av sexualkunskapen.[crazy]
duvet det finns kompisar, tv, internet, syskon osv osv


   
SvaraCitera

Res nullius:

hon är utvecklingsstörd dock, kanske kan förklara en del :S

haha men sluta driv med henne


   
SvaraCitera
Tyrael

isola:

men lilla du, det är väl du som lever i ett rum om du tror att den enda informationskällan är skolan och att man är dömd att leva i okunskap om man missade en dag av sexualkunskapen.[crazy]
duvet det finns kompisar, tv, internet, syskon osv osv

Men snälla du, ditt argument är så jävla genomsynligt så det finns inte. Säg att jag har vänner, tv, internet, syskon - betyder det att jag helt klart har lärt mig att tjejer blir illamående när de blivit befrukade(vid 13-16)?

Du behöver uppenbarligen tänka längre än 2 minuter innan du skriver ditt inlägg (långsam tänkare?)


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Res nullius:

Min kusin blev gravid när hon var tolv, hon märkte inte nåt förrän bebisen kommit ut

hur kan man inte märka


   
SvaraCitera

Tyrael:

betyder det att jag helt klart har lärt mig att tjejer blir illamående när de blivit befrukade(vid 13-16)?

Man blir inte illamående direkt vid befruktningen, utan senare. Hur enkla grejer som de flesta har koll på kan undgå dig förstår jag inte heller, men det beror väl på hur pass isolerad eller intresserad av omvärlden man är, eller så har du bara lågintelligenta i din omgivning? Inte vet jag.
Men med dagens dåliga sexualkunskap och folks allmänna okunskap ang preventivmedel osv så är det väl inte så konstigt.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera