Notifications
Clear all

Gravid?

RosaTröja:

Tack ^^ Äntligen någon som är seriös 😀

Så du tar det inte seriöst när X antal personer i den här tråden säger åt dig att testa dig i vilket fall?

ReplyQuote

Okej, jag ska vara seriös.

Om din kille sprutade i dig, och du inte vet när du har din ägglossning så är det mycket möjligt att du är gravid.
Mitt bästa tips är att du går och testar dig, det är de enda du kan göra i nuläget[smile]

ReplyQuote

Jag fattar inte grejen med alla "Är jag med barn?-Trådar". Helt seriöst. Du vet själv att du haft oskyddat sex och du vet att en vanlig orsak till graviditedt är oskyddat sex, såå vad är problemet? Plus att det spelar ingen roll vad vi på UM gissar och spekulerar i. Du blir varken mer eller mindre gravid för att majoriteten av oss gissar ja eller nej.

Det är väl lika bra att du testar dig i alla fall. Det är ju inte hela världen att testa sig och inte vara gravid. Mycket värre om du är med barn och inte testar dig.

ReplyQuote
Zazzie

RosaTröja:

Har hört att när man är gravid så kan man få mindre blödningar i början av graviditeten.. kan jag vara gravid?

Josefin

det du pratar om kallas nidblödningar och är väldigt vanligt under en graviditet, man kan även under större delen av graviditeten ha mensvärksliknande smärtor, inte alls ovanligt det brukar vara livmodern som växer...
mitt råd är att ta ett test eftersom det är då du får ett riktigt svar, ibland kan man ju även fast man inte är gravid få en mindre blödning och eller att mensen hoppar över en månad ibland...

ReplyQuote

grattis [smile]

ReplyQuote

RosaTröja:

kan jag vara gravid?[surprised]

så hade jag , och jag fick plus på stickan i förrgår.. [smile]

ReplyQuote
Topic starter

melancholy:

så hade jag , och jag fick plus på stickan i förrgår..

Kan du förklara lite mer exakt hur du hade det? 🙂 Förlåt, men är väldigt nyfiken..[cute]
Btw, Grattis ^^

ReplyQuote

RosaTröja:

Kan du förklara lite mer exakt hur du hade det? 🙂

jag hade typ blödningar i tre dagar eller nåt, men faktiskt så testade jag andra dagen jag hade blödningar, för jag "anade" att det var nåt. Och det var det ju. [y]

jag tycker du ska testa dig , om du inte redan gjort det ? För det är ingen här i forumet som kan säga om du är gravid. Vet du om att du har haft oskyddat sex så är det ju inte helt omöjligt... [smile]

Vill du vara gravid?

Ha det

ReplyQuote
Topic starter

melancholy:

Vill du vara gravid?

Är bara 15 och har hela livet framför mej, vad tror du själv? 😛

ReplyQuote

Ta o gör ett test istället 🙂 Ingen här kan veta om du e gravid eller ej!

ReplyQuote
Babblo

Gör ett test. Ingen kan ju säga härinne om du är gravid eller inte.
Man kan ju inte gissa sig till det. [mad]

ReplyQuote

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote