genus:
Haha ja precis, och så svajigt och konstigt och jävligt och usch. Älskar snabbheten man kan nå dock.
Ja den var usel på flera sätt. Finns mycket jag hoppas de lärt sig att inte göra om ifrån IV. Visst staden var imponerande men särskilt rolig var den aldrig.
Phenomenalt:
Var så länge sedan jag spelade det! Vore en riktigt nostalgitripp att få spela't igen faktiskt.
Gördetgördetgördet!
nubbie:
Gördetgördetgördet!
Hehe.. Jo ska kanske göra det! Some way or another
Ahh...Minns att min farsa gav mig ett fusk på spelet så man fick en episk glassbil som kunde köra oändligt snabbt och krossa alla bilar i sin väg.
Sick.
Phenomenalt:
Ahh...Minns att min farsa gav mig ett fusk på spelet så man fick en episk glassbil som kunde köra oändligt snabbt och krossa alla bilar i sin väg.
Vill också ha!
Älskar fusket som gör att man får en flamethrower och kan skjuta med den hur mycket som helst .
Åh åh på tal om fuskkoder, hoppas det blir roliga och lätta-att-komma-ihåg-fuskkodsnamn som i San Andreas.
nubbie:
Älskar fusket som gör att man får en flamethrower och kan skjuta med den hur mycket som helst
BURN THEM
Phenomenalt:
BURN THEM
Det ultimata vapnet . Annars funkar det fint att köra på folk, ljudet är nice
åh, funderar på att skriva det på min önskelista, heh
nubbie:
GTA2
🙂
Bäst i serien tillsammans med Vice City och San Andreas.
Schism:
🙂
Är det enda jag har spelat men ack så grymt det är .
genus:
Karaktären som pratar låter dock rätt tråkig
ryktas om att det är tommy vercetti faktiskt
eeeema:
åh, funderar på att skriva det på min önskelista, heh
2012 isf
The Saviour:
ryktas om att det är tommy vercetti faktiskt
🙁
vill ha CJ
På GTAsajten så pratas det om att det KAN bli två episoder som öppnar upp de två andra spelen, om det nu bara blir en stad. Det vet man inte till 110%, såg någonstans att de bara pratade om Los Santos inför GTA SA också.
Är rätt så bra på att undvika att få för mycket förväntningar för ett spel som kommer om ett år(?). Men det vore såklart fett om man får speeda genom öknen eller hoppa fallskärm från Mont Chilland (säker felstavat) igen
Det jag tycker mindre om att hundar ska vara med på spelet, i så fall lär jag inte skjuta dem iaf. /hundvän
Colour Television:
Det jag tycker mindre om att hundar ska vara med på spelet, i så fall lär jag inte skjuta dem iaf.
/hundvän
kanske inte går att skjuta dem, typ att personen automatiskt riktar vapnet upp i luften om man siktar, kan också bli att man kan skjuta och sen skinna dom, red dead redemption style 😉
The Saviour:
kanske inte går att skjuta dem, typ att personen automatiskt riktar vapnet upp i luften om man siktar, kan också bli att man kan skjuta och sen skinna dom, red dead redemption style 😉
Det vore att jävlas ordentligt med mina djurättsaktivistkompisar i så fall ^^