Aviseringar
Rensa alla

GTA 5

SvaraCitera

"Karaktärsanpassning är tillbaka men bara i form av kläder, kroppsvikt och liknande. Spelaren startar ungefär som CJ. Du kan inte ändra ras, ålder och sånt."

[cheers]

Hoppas det finns lite roligare kläder än i GTA IV där allt var lika dystert. I San Andreas var det kul att leta flashiga kläder.

SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Tror också att det kommer bli jobbigt bilstyre som i IV, önskar på mer likt San Andreas.

Fysiken i IV är ju ljusår före den i san andreas, älskar san an men kan knappt spela det längre pga detta [sad] men ah, kom ihåg när jag spelade IV hemma hos mitt ex och hon frågade något, svarade jag i nästan 80% av fallen "naäe, men i san andreas kunde man det [blush]"

önskar det kommer lite mer landskap och terräng som i san an, saknar det så mycket [sad] *är lantis*
plus vill va gang banger igen [cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

önskar det kommer lite mer landskap och terräng som i san an, saknar det så mycket

Ja! Håller med om detta. Vill ha ett lite flummigare och galnare spel. Som svenne vill man ju va lite wild 'n crazy i spelvärlden [cool]

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget officiellt release-datum ännu?

24:e maj 2012 sägs det.. [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

r och sånt

kan man ändra frillan tro? spelade igenom hela BOGT och vrål hatade hatade snubbens frilla, förstörde spelupplevelsen.

SvaraCitera

S3ON:

24:e maj 2012 sägs det..

Låter inte lika troligt då det stod på en sida, där allt var fake. Men man kan alltid hoppas.

SvaraCitera

Är jäääävligt glad att det inte blev som det ryktades om:
centrerat runt wanksterkrig.

SvaraCitera

Slumpartad:

Är jäääävligt glad att det inte blev som det ryktades om:
centrerat runt wanksterkrig.

Wanksterkrig? Menar du Gangsterkrig?

Ptja, det vet man aldrig. ^^

SvaraCitera

Colour Television:

Wanksterkrig? Menar du Gangsterkrig?

Gangsterkrig är det som pågick när de hade stil.

Nu är det wanksters - lowlife i ghettobilar med pistolen på sne.

Så som San Andreas är mycket baserat runt.

SvaraCitera

Slumpartad:

Gangsterkrig är det som pågick när de hade stil.

Nu är det wanksters - lowlife i ghettobilar med pistolen på sne.

Så som San Andreas är mycket baserat runt.

Du är den första jag sett använda uttrycket så ^^ Well, ser inget fel med det faktiskt. Men det var lite roligare att vara en "vanlig" skurk iaf.

SvaraCitera