Notifications
Clear all

Ha en relation med en tjej som börjar 8:an ?

kachin:

Sheriffen: Två år är inget.

joho, det är visst något!

ibland är det ingenting och ibland är det otroligt stor skillnad [shake]

ReplyQuote
kachin

WannaBeWithYou2:

ibland är det ingenting och ibland är det otroligt stor skillnad

poetiskt!

ReplyQuote

kachin:

kachin
I dag 22:36

WannaBeWithYou2: ibland är det ingenting och ibland är det otroligt stor skillnad

poetiskt!

haha tack!

ReplyQuote

Chapter VIII:

Vet om en 89a som är tillsammans med en 95a, där snackar vi äcklig åldersskillnad.

Haha. Min syster har en killkompis som är 19 och har en flickvän som är 13, och dom har sex. Nu kallas han peddohansnamn xD

ReplyQuote

Buddah:

Ofta 96:orna har haft sex ;c

*Trycker på startknappen för ålderskris*

Känner likadant[cry]

ReplyQuote

Sheriffen:

Haha. Min syster har en killkompis som är 19 och har en flickvän som är 13, och dom har sex. Nu kallas han peddohansnamn xD

[bigsmile]

ReplyQuote

åh, tänker på nittiosexor som sånadära små som typ, tjuvläser fridatidningar och sminkar sig med sin mammas mascara.

Dold text: är vän med två nittiosexor som jag LÄTT skulle kunna tro var jämngamla med mig också iofs.

ReplyQuote

hårdmacka:

med en tjej som är född 96 jag är själv född 94.

det är ju bara 2 ynka år! Inget att gnälla om.. Hade det vart 20 så hade de vart lite konstigt. [crazy]
Nä, men go for it!

ReplyQuote

Men 1996 är ju inte något år då någon kan ha fötts.. Det är ju bara år då album kom ut, och sånt.. Och då Oasis, BSB och Spice Girls hade sina genombrott.. :O Helt otänkbart att någon kan ha fötts efter typ.. 91.. Resten är blivande soldater importerade från ett parallellt universum (kollat för mycket på Fringe, jag vet).

ReplyQuote

hårdmacka:

Så får höra era åsikter:D

Nej kör på

ReplyQuote